Re: jak prykleić płytki gresowe do blachy ocynkowanej

Data: 2006-07-19 10:06:42
Temat: Re: jak prykleić płytki gresowe do blachy ocynkowanej
Od: "karlos" <k...@t...pl>

> Możesz sprecyzować ten akryl - jakąś nazwę
> Nie wiem czy to akryl ale chyba nie masz na myśli tego gó...a PATEX
>
> Co do sztywności kleju to masz rację. Ale czy klej elastyczny (do testów
> użyłem MAPEI) nie rozwiązuje problemu?

akrylu nie polecam, tym bardziej do plytek, blachy moze chwycic, ale i tak
sa duze szanse, ze sie odklei
poszukaj w sklepie klejow, ktorymi mozna kleic tworzywa sztyczne np. do
styropianu, ewentualnie drozsze rozwiazanie to klej do podlogi np. UZIN
(super klej!!)
zebym nie byl goloslowny, to dwoma wyzej wymienionymi klejami kleilem
kafelki do drewna, gipsu, blachy oraz rozne listwy do roznych podlozy
klejenie na zwykly klej do glazury w tym przypadku to nieporozumienie
wczesniej radze oczyscic (odtluscic i odpylic < zwlaszcza kafle)
powierzchnie klejone

pozdrawiam

PS.
czasami trzeba tego typu klejenie wykonywac etapami