Re: jak samemu podciąć włosy?

From: "Kalinka" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jak samemu podciąć włosy?
Date: Sat, 3 Mar 2007 14:28:43 +0100

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
news:esbs6u$t2t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ja jak wróciłam od fryzjera z fryzurą a la piłkarz (włosy do pasa, góra
> krótka), to z rozpaczy byle jak podzieliłam włosy na pół, złapałam w jedną
> rękę i ciach ok. 15 cm, potem druga połowa. Nawet nie spodziewałam się, ze
> tak prosto wyjdzie ;)

:)
Nie wytrzymałam, już podcięłam:D
Żaden wyczyn, podzieliłam włosy najpierw na dwie części, a każdą częśc
jeszcze na kilka. I po kolei - rozczesać, wyrównać między palcami i ciachnąć
1 cm. Wygląda na to, że jest równo. Mnie włosy na końcach tak falują, że
nawet gdyby było ciut krzywo, to wyglądałoby ok:)

1- oszczędziłam 30 zł za ten "wyczyn"
2-oszczędziłam sobie stresu i utraty co najmniej 5 cm włosów (ilekroć proszę
"1-2 cm" wychodzę uboższa o 5-6 cm :/

Niecierpię fryzjerów. Chyba nigdy nie byłam zadowolona z ich usług. To, że
tną więcej niż się prosi to raz, ale ile razy zrobili mi na głowie
jajecznicę zamiast "słomkowego blondu" i jeszcze mi wmawiali, że słomki są
właśnie takie żółte ;) to tylko ja wiem...

K.