Re: jak samemu podciąć włosy?

Data: 2007-03-04 07:00:31
Temat: Re: jak samemu podciąć włosy?
Od: "Monika Z" <z...@w...beztego.pl>

Witam,

ffffffff. Cieszę się, że mam krótkie włosy, choć i tu fryzjer może coś
zepsuć i wyjdzie inaczej niż by się tego chciało.
Niedawno byłam u fryzjera i Pani obcięła mnie bardzo fajnie, czuję się super
z tą fryzurką, a odrastają szybko, więc do niej wrócę.
Fryzjera zmieniłam kilka razy, chodziłam to tu, to tam, szukałam miejsca
gdzie byłabym zadowolona z tego co mam na głowie.
W styczniu za to jak byłam skrócić włosy, miałam wrażenie, że Pani nie wie
co z moimi włosami robić, żeby wyszła, prosta, ładna króciutka fryzura,
nawet jej podpowiedziałam jaka mi się podoba, ale ja mam naturalnie lekko
kręcone włosy, więc o takiej mogę pomarzyć.
Przy ścinaniu 20 cm zamiast 2 też bym się wkurzyła.
Pozdrawiam serdecznie.

Monika Z