Re: jak samemu podciąć włosy?

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jak samemu podciąć włosy?
Date: Sat, 3 Mar 2007 15:51:29 +0100

> Nie wytrzymałam, już podcięłam:D

Gratulacje ;)

> 1- oszczędziłam 30 zł za ten "wyczyn"
> 2-oszczędziłam sobie stresu i utraty co najmniej 5 cm włosów (ilekroć
> proszę
> "1-2 cm" wychodzę uboższa o 5-6 cm :/

No nie, Ty też? ;)

> Niecierpię fryzjerów. Chyba nigdy nie byłam zadowolona z ich usług. To, że
> tną więcej niż się prosi to raz, ale ile razy zrobili mi na głowie

ja też niecierpię fryzjerów. Od tamtej pory kiedy fryzjerka zrobiła mi
fryzure na piłkarza, minął prawie rok, a ja dalej nie mogę tego przeboleć. W
rozpuszczonych włosach nie wyszłam ani razu... a najgorsze jest to, ze teraz
kiedy już trochę odrosły mi włosy, muszę iść gdzieś "to" naprawić, tylko
gdzie?... jak farbuję i fryzjer mówi "podetnę końcówki" spotyka się z moim
kategorycznym NIE.
Swoja drogą, już jako 11-latka przekonałam się o debiliźmie fryzjerów.
Pamietam jak czekałam na swoja kolejkę, przede mną była koleżanka z
pięknymi, długimi, kręconymi włosami, chciała je podciąć 1 cm. Usiadła na
fotelu i mówi debilowi "tylko podcięcie, 1 cm", a on "dobrze, dobrze"...
skończyło się na tym, że wziął maszynkę do rąk, żeby wygolić jej z tyłu
włosy, bo tak jej skrócił... widziałam jej łzy w oczach i szybką ucieczkę do
domu...
Naszych fryzjerów to nawet w Angli by nie chcieli. Brrrr

pozdrawiam,