Re: jak samemu podciąć włosy?

From: "Carrie" <c...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jak samemu podciąć włosy?
Date: 5 Mar 2007 00:15:00 -0800

On 4 Mar, 22:41, "Zazula" <z...@W...pl> wrote:

> Wielkosc samej piersi masz taka sama jak poprzednio,

No właśnie. Wydawało mi się, że zmalały, ale jak się okazuje, była to
fatamorgana ;) A już się ucieszyłam, bo 80DD i 80E są łatwiejsze do
kupienia.

> tylko pewnie teraz masz
> lepiej dobrany obwod :) Jak poczytaszwww.biusciaste.prv.plto sie okaze, ze
> nosisz 75G :)

O tym, że 80F, powiedziała mi pani w sklepie z bielizną, która mnie
uprzednio zmierzyła. Chciałam 80E, ale powiedziała, że lepszy będzie F
i miała rację, jak się okazało. 75G jest teoretycznie możliwe, jeśli
schudnę jeszcze o jeden rozmiar :}
Dzięki za linka, obejrzę sobie. Żeby tak jeszcze ta bielizna nie była
w niebotycznych cenach i do kupienia w Polsce... :)

> *Taka*? Dziewczyno, ciesz sie. To malutki rozmiar.

Ha. Powiedz to mojemu mężczyźnie ;)

> Ja ostatnio nie
> zmiescilam sie w 75K :)

... <potężny opad szczęki>... I co zrobiłaś?

> Czytaj forum, do ktorego link Ci podalam a niedlugo
> bedziesz miala mnostwo pieknych biustonoszy, do koloru do wyboru. Wierz mi
> :) Spytaj Kasice :))))

Wierzę :) Tylko sobie myślę, że może z kupowaniem większych ilości
bielizny poczekam, aż mi się ustali waga i wymiary, bo szkoda by było
wyrzucać biustonosze, jeśli za dwa miesiące okażą się za luźne.
Tymczasem nabyłabym ze dwa, czarny i biały, i jakoś przeczekam :)

Pozdrawiam, Carrie