Re: jak sie pozbyc kretów ??

Data: 2014-07-11 21:04:08
Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: "Dirko" <j...@w...pl>

news:slrnlrtsp5.g1l.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> Człowiek może całe lata mówić prozą i nic o tym nie wiedzieć. Czytałem
> o takim przypadku.

Hejka. Albo głosić własne prawdy objawione ignorując fakty.

> Teren staje się ogrodem,
> gdy tylko planista tak na mapie napisze, a dostojna rada plan uchwali.

Moim zdaniem teren staje się ogrodem gdy przeznaczymy go do uprawy
roślin ogrodniczych. ( Ogród - pojęcie z zakresu ogrodnictwa oznaczające
miejsce przeznaczone do uprawy roślin. Taka definicję ogrodu można
przeczytać w najsłynniejszej encyklopedii XXI wieku. Czy zamyka zawiera w
sobie wszystko co kryje się pod hasłem ogród? Ogród to nie tylko rośliny,ale
meble, mała architektura, ukształtowanie terenu i zwierzęta.)

> Można posadzić sobie drzewka owocowe, zioła i kwiaty, ale nie oznacza
> to, że będą to od razu "uprawy ogrodnicze". Uprawami ogrodniczymi i ich
> produkcją zajmuje się choćby GUS, który co roku podlicza te wszystkie
> kapusty, kalafiory, cebule i inne... Mogę zagwarantować, że przy sumowaniu
> nie brali pod uwagę zagonka marchewki u pani Wiesi Dziamguszewskiej na
> działce przy domu w Psichowicach Średnich.

I tu się kolejny raz mijasz z prawdą bo na przykład do łącznej
powierzchni upraw warzyw gruntowych w Polsce GUS włącza powierzchnię uprawy
warzyw gruntowych w ogrodach przydomowych. (na przykład: "Łączna
powierzchnia uprawy warzyw gruntowych w Polsce w 2006 r. włączając
powierzchnię uprawy warzyw gruntowych w ogrodach przydomowych (25,6 tys. ha)
wynosiła 223,5 tys. ha."

> Ryzykowne jest podejmowanie próby uruchomienia punku usługowego, w którym
> robione będą swetry na drutach, jeśli działka ma w planie zagospodarowania
> "budownictwo mieszkaniowe" bez dodatku "i drobne usługi". Umocowanie
> prawne odmowy wydania zgody może okazać się tak mocne, że sześciu chłopa
> nie uradzi tego urwać.

O to to. Drutologia ma przyszłość
Pozdrawiam finalnie Ja...cki
PS "Przepisy na to, co jest ogrodem (obiektem hydrotechnicznym, lotniskiem
itd) są."
"Ustawowa definicja ogrodu najwyraźniej nie była nikomu do niczego
potrzebna, bo jej nie ma."
I wszystko jasne. :-)