jak sie pozbyc kretów ??

111. Data: 2014-07-13 00:36:34

Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.14 0:46, Jacek pisze:

> W dniu 2014-07-12 22:31, collie pisze:
>
>> T? ???????
> ??? ?????????? ?

??? ??? ???????????? ??????.

--
collie

112. Data: 2014-07-13 00:46:11

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 22:31, collie pisze:

> T? ???????
??? ?????????? ?
Jacek

113. Data: 2014-07-13 01:08:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2014 00:46:11 +0200, Jacek napisał(a):

> ??? ?????????? ?

?? ?????? ????????? ???????? ??? ???????? ???? ????? ?? ???????? ?
?????????? ???????????? 3-)

114. Data: 2014-07-13 06:13:39

Temat: Re: jaka piękna... awantura
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-06 10:41, karolina pisze:
> juz mam ich dosyc. sa jakies dobre srodki ktore skutecznie ich odpedza ?

A jest gdzieś o ochronie ludzi?
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

115. Data: 2014-07-14 10:34:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 14:42, collie pisze:

> to nie miałbym nic przeciwko, gdyby i ze mną Ewa obeszła się w ten "nie
> na poziomie" sposób w podobnych okolicznościach.

Na złośliwość to trzeba sobie zasłużyć, ha!

Ewa

116. Data: 2014-07-14 10:52:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli do kogoś bardziej niż języka Tołstoja przemawia mowa obrazu,
> może obejrzeć ilustrację tej warwarskiej metody:
> http://www.dailymotion.com/swf/x4chl4

Widzę, że krecik na dobre zagościł na ogrodach. Miejmy nadzieję, że
łączy nam nie poprzegryza.

Ewa

117. Data: 2014-07-14 13:12:31

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 21:02, Tomasz pisze:
zbieram z dzialki po pare martwych
> ale nie moich kretow.
A potem lament, że kot nie wrócił...

118. Data: 2014-07-14 13:50:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Widzę, że krecik na dobre zagościł na ogrodach. Miejmy nadzieję, że
> łączy nam nie poprzegryza.

Trudno pomylić glizdę ze światłowodem.

--
Jarek

119. Data: 2014-07-14 15:18:25

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał

> A potem lament, że kot nie wrócił...

Nie wierze jednak ze moje koty sa tak prawomysne że beda po krerty biegac
na lotnisko, do ktorego mam ok 15 km. Na szczescie, dotychczas przez 12 lat
wszystkie koty wracaly.

--
Szczepan

120. Data: 2014-07-14 15:28:25

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

> Trudno pomylić glizdę ze światłowodem.

Masz duzo szczescia jesli twoj internet dostarczany jest swiatlowodem.
U mnie internet wraz z telefonem, od 20 lat przesylany jest cieniutkim
zwyklym kablem o dlugosci 4,5 km od centrali. Na domiar zlego TPSA oswiadcza
ze zednego nowego kabla na pewno nie zrobi bo i tak zaraz musialaby
wydzierzawic go dowolnej innej fimie. Dowolna inna firma tez nie kwapi sie
do inwestowania w kable. Na lacznosc w systemie LTE tez nie mam szans gdyz w
mojej okolicy zaden operator nie ma dobrego zasiegu. Musze sie niestety
zadowolic neostrada o szybkosci ponizej 1Mb/s.
Pozdrowienia dla szybkich.
Szczepan

Czereśnie z gąsinnicą
Coś gryzie moje śliwki