jak sie pozbyc kretów ??

131. Data: 2014-07-17 22:27:49

Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.14 10:52, FEniks pisze:

> łączy nam nie poprzegryza.

Po jakiemu to?

--
collie

132. Data: 2014-07-17 22:34:42

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.14 22:06, Ikselka pisze:

> [...]
> obeznany ze wszystkim wewnątrz, tak jak na zewnątrz domu. Dlatego planowo
> wpuszczam młdszego psa wieczorem do domu na pół godziny (stary już nie może
> wejść na schody) - pies wie, że dostanie tu od razu smakołyk, co też się
> zawsze dzieje, po czym robi obchód domu i wita się z kotami, zachowując się
> bardzo grzecznie; po zrobieniu obchodu i zabawie z kotami kładzie się w
> jednym ustalonym miejscu w przedpokoju na kocyku, który od początku jest
> tylko jego. Po półgodzinie daję hasło do wyjścia (tzn na karmienie) - pies

Człowiek może wyjść zw wsi, ale wieś z człowieka nigdy.

--
collie

133. Data: 2014-07-17 22:51:03

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.14 19:58, wolim pisze:

> nie oceniałbym w ten sposób kolegi Colliego, wszak w ogóle go nie znam.

To widać, collie - nieodmienne.

> Ja, dla przykładu, nigdy nie zgodzę się aby pies mi do domu wchodził.

Kup sobie świnię, której tym bardziej nigdy się nie zgodzisz. Psy zostaw
miastowym.

> Pies może być ale na dworzu

Na dworze.

> Niektórzy znajomi twierdzą, że jestem barbarzyńcą

Po tych paru Twoich słowach tu widać, iż mają rację. Ale dla Ikselkopodobnych
pewnie jesteś swój chłop. Dosłownie.

--
collie

134. Data: 2014-07-18 13:55:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-17 22:27, collie pisze:

> Po jakiemu to?

Po polsku. A na jaki ewentualnie przetłumaczyć? :)

Ewa

135. Data: 2014-07-18 14:27:27

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał

> Po jakiemu to?

Źle trafiłeś.
Powinienes sie udzielać na grupie pl.sci.filologia

--
Tomasz

136. Data: 2014-07-18 17:10:47

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.14 13:55, FEniks pisze:

> Po polsku.

E tam. Wygląda mi na pyrlandzki.

A na jaki ewentualnie przetłumaczyć? :)

No, na polski. Chociaż lubię pyry. ;-)

--
collie

137. Data: 2014-07-18 23:23:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 17:10, collie pisze:

> E tam. Wygląda mi na pyrlandzki.

A to nie wiem, tym akurat nie dysponuję.

Ewa

138. Data: 2014-07-19 13:02:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jul 2014 22:34:42 +0200, collie napisał(a):

> Człowiek może wyjść zw wsi, ale wieś z człowieka nigdy.

To zrób coś z tym.

139. Data: 2014-07-19 13:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jul 2014 22:51:03 +0200, collie napisał(a):

> Na dworze.

Korektor z Wiki?

140. Data: 2014-07-19 15:25:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-17 22:51, obywatel collie uprzejmie donosi:

> Na dworze.

Na polu.

Czereśnie z gąsinnicą
Coś gryzie moje śliwki