Re: jak sie ustrzec przytycia

From: Paul Urstein <p...@p...ch>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jak sie ustrzec przytycia
Date: Tue, 25 Jan 2000 23:02:51 +0000

Ewa Anna Pawlik-Bowman a écrit :

> A co zrobic zeby nie przytyc gdy sie rzucilo palenie ?
> Chyba latwiej niz potem rok zbijac wage .
> Prosze o powazne potraktowanie sprawy .
> Moj maz rozpoczal 2000 rok bez dymka . Na razie
> przykleja Nicoderm ale co bedzie jak
> sie ten okres skonczy ? Lodowka bedzie pusta .......
> ewa

Witam i gratuluje.... sam przez to przeszedlem wiec wiem o czym mowie.
Przyznam sie ze mialem szczescie, przytylem tylko 8 kilo, ale przestalem palic na
cale zycie. Uwazam ze nie ma takiej ceny ktorej by za przestanie palenia nie wato
bylo zaplacic. Jest to oczywiscie subiektywne zdanie.
Stracilem albo raczej tracilem owa nadwage bardzo dlugo. To wsciekle
przyzwyczajenie do panaceum za ktore palacz uwaza papieros (glodny jestes?
palisz; najadles sie? palisz itd) rozwaliwszy moj metabolizm nie pozwalalo mi
powrocic do mlodzienczej ilosci centymetrow w pasie...
Mimo to wole byc (hmmm...) nie za szczuplym nie palacym, niz smuklym palaczem.
Trzymam za was kciuki, bitwa jet grozna, ale warto!!
a jak schudnac post factum? nie wiem, nie schudlem...
(ide plakac do szafy)

--
Amicalement Paul Urstein