Przepisy wegetarianskie

1. Data: 2000-01-24 02:31:42

Temat: Przepisy wegetarianskie
Od: "af" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Surfujac Net znalazlem strone gdzie jest pare przepisow scisle
wegeterianskich ( autorka to wyznawczyni hara ). Nie ma tam miesa, ryb ani
jaj. Zainteresowanych odsylam do :
http://friko5.onet.pl/wa/cintaman/
PS. Jak rzucilem palenie i przybylo mi 12 kg. wagi i bylem jaroszem przez
rok. Warzywa, owoce, zadnego pieczywa i zadnych slodyczy. Zbilem wage
permanentnie i juz nie musze sie umartwiac ( thanks God ). Powiem krotko...
wegeterianizm jest dobry, pod warunkiem, ze od czasu do czasu zje sie kawal
miecha...
F.

1. Data: 2000-01-24 06:17:00

Temat: Re: Przepisy wegetarianskie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

af <f...@p...net> w artykule news:86gdjd$39tk$1@newssvr03-int.news.prodigy.com
pisze...

> [...]
> wegeterianizm jest dobry, pod warunkiem, ze od czasu do czasu zje sie kawal

To była piękna puenta stary... gratuluję poczucia humoru :-))

1. Data: 2000-01-25 17:54:35

Temat: jak sie ustrzec przytycia
Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

af wrote:

> [...]
> wegeterianizm jest dobry, pod warunkiem, ze od czasu do czasu zje sie kawal

A co zrobic zeby nie przytyc gdy sie rzucilo palenie ?
Chyba latwiej niz potem rok zbijac wage .
Prosze o powazne potraktowanie sprawy .
Moj maz rozpoczal 2000 rok bez dymka . Na razie
przykleja Nicoderm ale co bedzie jak
sie ten okres skonczy ? Lodowka bedzie pusta .......
ewa

1. Data: 2000-01-25 20:49:46

Temat: Re: jak sie ustrzec przytycia
Od: "af" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> wrote in message

> [...]
> ewa

> Mozna nie jesc 10 dni ( probowalem !) i stracic pare kilo, a potem przez
pare dni znowu te kilogramy odzyskac. Dlugotrwale odchudzanie powoduje
zmiany w metabolizmie czlowieka i strata wagi jest na stale ( oczywiscie
trzeba sie potem kontrolowac). Chyba wyraznie napisalem co ja robilem.
Ograniczylem jedzenie do podstawowego minimum. Mialem wybor, albo to, albo
kupno nowej garderoby , nie mowiac juz o tym, ze brzucho mi sie ciagnelo po
ziemii, a otylosc w Stanach, tak zreszta jak i palenie, swiadczy o pewnym,
bez obrazy niektorych, waskim horyzoncie myslenia delikwenta. ( zeby nie
powiedziec prymitywizmie )...
F.

1. Data: 2000-01-25 23:02:51

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman a écrit :

> [...]
> Moj maz rozpoczal 2000 rok bez dymka . Na razie
> przykleja Nicoderm ale co bedzie jak
> sie ten okres skonczy ? Lodowka bedzie pusta .......

Witam i gratuluje.... sam przez to przeszedlem wiec wiem o czym mowie.
Przyznam sie ze mialem szczescie, przytylem tylko 8 kilo, ale przestalem palic na
cale zycie. Uwazam ze nie ma takiej ceny ktorej by za przestanie palenia nie wato
bylo zaplacic. Jest to oczywiscie subiektywne zdanie.
Stracilem albo raczej tracilem owa nadwage bardzo dlugo. To wsciekle
przyzwyczajenie do panaceum za ktore palacz uwaza papieros (glodny jestes?
palisz; najadles sie? palisz itd) rozwaliwszy moj metabolizm nie pozwalalo mi
powrocic do mlodzienczej ilosci centymetrow w pasie...
Mimo to wole byc (hmmm...) nie za szczuplym nie palacym, niz smuklym palaczem.
Trzymam za was kciuki, bitwa jet grozna, ale warto!!
a jak schudnac post factum? nie wiem, nie schudlem...
(ide plakac do szafy)

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-01-25 23:24:31

Od: zofia polec <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> napisał /
wrote:

> [...]
permanentnie i juz nie musze sie umartwiac ( thanks
God ). Powiem krotko...> wegeterianizm jest dobry, pod
warunkiem, ze od czasu do czasu zje sie kawal> miecha...A
[...]
sluchaj wlasnego organizmu jedz tylko to na co masz
ochote jakis sport nie zaszkodzi

1. Data: 2000-01-25 23:39:20

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Moj maz rozpoczal 2000 rok bez
>dymka . Na razieprzykleja Nicoderm ale co bedzie jaksie
>ten okres skonczy ? Lodowka bedzie pusta .......ewa

nie dokupuj nic do lodowki, ewentualnie zwykla kapuste biala i marchew i no
oczywiscie lodyki selera, moze udawac ze je "pali" hehe. Niech wcina to
wszystko na surowo. no moze jeszcze duzo prazonej kukurydzy, takiej bez masla,
i tyle.
Oprocz tego dawaj mu szorowac podloge w kuchni, dwa razy dziennie, oraz niech
duzo biega po schodach. Jak nie bedzie w lodowce kupy zarcia to tylko poza
domem ma szanse przytyc.

<eva>

Piwo w domu - czy to możliwe?
Kuchnia warszawska - jeszcze