jak spędzacie wolny czas?

11. Data: 2002-02-01 12:29:04

Temat: Re: jak spędzacie wolny czas?
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aRt" <a...@K...russia> napisał w wiadomości
news:slrna5i82d.2lt.aRt@witek.witek.net...

> Czy uwazasz ze spedzanie wolnego dnia z dzieckiem w DH to najlepszy
> sposob.....?

Ja juz zdanie Kolegi znam od dosc dawna ... I znowu ktos ma ochote na
zaczepny atak pod moim adresem :), bo w tym pytaniu nic innego nie ma :)

Proponuje czytac jednak dosc uwaznie to co pisze :
Napisalam _wyraźnie_ ze nie spedzam tam calego dnia a to juz roznica,
poza tym stoi w moim poscie jak wol, ze _nie jestem zwolennikczka latania
po sklepach_ ( wlaczam w to market), ale czasami fajnie jest posiedziec w
kafejce, w ktorej jest zakaz palenia i dziecko moze zjesc cos wiecej niz
frytki z MD. Sa tam tez samochodziki i czesto takie specjanle miejsca do
zabaw z dziecmi ( pileczki etc). Tak powinno byc to odczytane.

Sassanach, zirytowana ;)

12. Data: 2002-02-01 18:03:22

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie denerwuj sie tak.Latwo jest kogos krytykowac,ale zeby cos samemu
wymyslic to juz ciezko.

13. Data: 2002-02-01 23:58:12

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> frytki z MD. Sa tam tez samochodziki i czesto takie specjanle miejsca do
> zabaw z dziecmi ( pileczki etc). Tak powinno byc to odczytane.

Nie denerwuj się bo nie warto-)))))
Jogutr na więcej kultury niż niektórzy ludzie-(((((
Ja też czasem jak jest brzydko na dworze(pada)i nie można iść na spacer to z
chłopcami jadę na plac zabaw do Centrum Handlowego.Chłopcy szaleją a ja
czasem z nimi,też mi się zdarzyło zjeżdżać ze ślizgawki albo siedzieć w
"kulkach".Lubię patrzeć na ich uśmiechnięte pyszczki kiedy mogą
pokrzyczeć,pobiegać i nikomu to nie przeszkadza.Oskar mimo że ma 12 lat też
się świetnie bawi.Zawsze znajdą jakiś nowych kolegów,pobawią się w berka.
W domu też można się bawić ale komu się nie znudzi,malowanie,czy lepienie z
plasteliny więc takie wypady to nie jest zły pomysł.
A kiedy nie pada jedziemy w góry,te bliżej Wrocławia albo zwiedzamy
sztolnie,jaskinie itp.W zasadzie od czasu kiedy zrobi się ciepło co tydzień
jesteśmy w Górach Stołowych.
Pozdrawiam Kasia z chłopcami
Wrocław

15. Data: 2002-02-02 16:16:14

Od: a...@K...russia (aRt) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Feb 2002 00:37:52 +0100,przez Bozena zostalo napisane:
> .>Czy uwazasz ze spedzanie wolnego dnia z dzieckiem w >DH to najlepszy
> --------------
> czy masz swoje propozycje?

------------
Oczywiscie, moj synek ma 2 latka i 3miesiace, jak byl snieg to wychodzilismy
na dworek z saneczkami, wariowalismy na sniegu, chodzimy na kryty basen.
Teraz snieg stopnial to pozostaje nadal basen, spacery,maly bardzo sie
cieszy jak potupta sobie w blocie, wlozy do blota patyk, i cos z niego
wyciagnie, czesto wychodzimy z zona na miasto (sosnowiec), zajrzymy
do roznych kawiarenek.

--
#############################
# aRt #

14. Data: 2002-02-02 16:16:14

Od: a...@K...russia (aRt) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Feb 2002 13:29:04 +0100,przez sassanach zostalo napisane:

> [...]
> frytki z MD. Sa tam tez samochodziki i czesto takie specjanle miejsca do
> zabaw z dziecmi ( pileczki etc). Tak powinno byc to odczytane.

------------
Eh, Sassanach ale z Ciebie jest _nerwusek_, czy nikt nie moze wyglosic,
swoich uwag............?
wyrazilem tylko swoj poglad iz uwazam ze _wedlug mnie_ nie jest to
najlepszy sposob na spedzanie wolnego czasu z dziecmi, i nie mam
zamiaru ci tego zabraniac, i klocic sie z toba czy to jest dobry
pomysl czy nie, to sa twoje dzieci i wychowuj je sobie
jak masz ochote, a swoj poglad ma prawo wyglosic kazdy.

--
#############################
# aRt #

16. Data: 2002-02-02 19:15:21

Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czas jakos minie i juz nie wroci. przecieknie miedzy palcami, polkami
marketu czy programami tv

17. Data: 2002-02-02 23:12:56

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Nie denerwuj się bo nie warto-)))))
Nie, to tylko irytacja :)

{...}
> W domu też można się bawić ale komu się nie znudzi,malowanie,czy lepienie
z> plasteliny więc takie wypady to nie jest zły pomysł.

No, wlasnie ja mam szczerze czasami dosyc siedzenia w domu a Centrum
Handlowe mamy blisko i to kilka ;). Chętnie poszłabym z dzieckiem do
aquaparku czy w inne miejsce ale to wszystko wiaze sie takze z finansami :)

> A kiedy nie pada jedziemy w góry,te bliżej Wrocławia albo zwiedzamy
> sztolnie,jaskinie itp.W zasadzie od czasu kiedy zrobi się ciepło co
tydzień
> jesteśmy w Górach Stołowych.

Mieszkacie w fajnym miejscu, az chcialoby sie troszeczke pozazdroscic :).
Ale my tez nie mamy zle, tyle ze do wyboru raczej parki, duzy ogrod
botaniczny, takie tam, ale wszystko to fajne jak jest jako taka pogoda :)

> Pozdrawiam Kasia z chłopcami
> Wrocław

Ja rowniez pozdrawiam
warszawka