Re: jak ustrzec sie przed przeziebieniem?

Data: 2004-02-11 14:32:28
Temat: Re: jak ustrzec sie przed przeziebieniem?
Od: f...@p...onet.pl

> nie wiem w jaki sposob jeszcze mozna sie ustrzec przed roznymi infekcjami
> gornych drog oddechowych.
> Sadzilam ze cieply szal i rutocal C ,wystarczajaco wspomagaja organizm
> jednak nie.
> Moze polecicie jakies wasze sposoby?
> bo ja mam juz dosc ciaglych przeziebien.Teraz stosuje metode
> 5 cytryn z miodem ... ;)
> pozdrawiam

Polecam czosnek,chociaz niezbadane są otchłanie układu odpornosciowego.Ja
jestem dosyc dziwacznym przypadkiem,dobijalem sie zlym odzywianiem i paleniem
papierosów i nic mnie nie bralo nawet charakterystycznego dla palaczy nie
mialem,grype ostatnią mialem w 2 klasie liceum a mam juz 28 lat,a ostatnie
przeziebienie mialem 2 lata temu,chociaz wlasnie od 1,5 roku zmienilem tryb
zycia drastycznie na zdrowe ma sie rozumiec.I choroby mnie omijają,chyba po
rodzicach to odziedziczylem bo oni w ogole nie choruja odkad pamietam-chodzi mi
oczywiscie o choroby jakies bakteryjne czy wirusowe.
Generalnie wzmacniam sie poprzez jedzenie grejrutów i czosnku przed snem z
kanapką i pomidorem co by zlikwidowac ten odór3x w tygodniu.A i troche sportu
nie zaszkodzi,ja akurat wzmacniam kondycje na silowni 1x w tygodniu ale to tak
dla rekreacji a nie dla pakowania.
Pzdr