jak wysoko okap nad kuchenką

1. Data: 2006-10-30 09:02:16

Temat: jak wysoko okap nad kuchenką
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
ponoć standart jest 60 cm od kuchenki, aby dobrze spełniał swoją funkcję.
Mnie wydaje się to stanowczo za mało, boję się, ze będę głową obijać się o
niego. Jak jest u was??

2. Data: 2006-10-30 09:05:27

Temat: Re: jak wysoko okap nad kuchenką
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponoć standart jest 60 cm od kuchenki, aby dobrze spełniał swoją funkcję.
> Mnie wydaje się to stanowczo za mało, boję się, ze będę głową obijać się o
> niego. Jak jest u was??

Im wyżej wisi, tym powinien być większy. Jeśli powiesisz go bardzo
nisko, to nie musi mieć dużej wydajności i wystarczy o tych wymiarach co
kuchenka.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-10-30 09:40:13

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Poprzesz to jakimiś faktami lub teorią???
JaC

> Im wyżej wisi, tym powinien być większy.
> Jeśli powiesisz go bardzo nisko, to nie musi mieć dużej wydajności i wystarczy o
tych wymiarach co
> kuchenka.

It has removed 2279 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

4. Data: 2006-10-30 11:33:33

Od: "Radosław Wnuk" <radek@w-(hop)-p.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

syla wrote:
> Witajcie,
> ponoć standart jest 60 cm od kuchenki,

Hmmm czyli wypada jakos na wysokosci 140-150 cm :-) a to by oznaczalo, ze
stajac przy kuchence nie widzialbym co gotuje :-) Ja mam tak jakos na 170
czyli jak sie lekko pochylam to juz widze co mi kipi :-)

Pozdrofka

--
Radoslaw Wnuk
Polonez 1.6 GLi + LPG + kupa samozaparcia

5. Data: 2006-10-30 11:41:07

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim inna jest wysokość nad kuchnią gazową, a inna nad elektryczną.
"Read That Fucking Manual First"...
JaC

6. Data: 2006-10-30 12:36:09

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Przede wszystkim inna jest wysokość nad kuchnią gazową, a inna nad
elektryczną.
> "Read That Fucking Manual First"...
> JaC

to ma być okap nad kuchenkę gazową

7. Data: 2006-10-30 19:35:00

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie patrz na żadne standardy ani nie słuchaj tzw. fachowców.
Przymierz na takiej wysokości, żeby nie wybić sobie zębów (dotyczy tylko
osobników ponad 190 cm) ani nie nabić guza.
Ja się kłóciłem z fachowcami i się poddałem a oni powiesili "standard".
Teraz ilekroć walnę się łbem o kant okapu to pod ich adresem puszczam
wiązankę słów powszechnie uznawanych za obelżywe
Jacek

8. Data: 2006-10-30 22:39:26

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz ilekroć walnę się łbem o kant okapu to pod ich adresem puszczam
> wiązankę słów powszechnie uznawanych za obelżywe
dokladnie tak. Poprzednio okap mialem powieszony dosc nisko, a to ze wzgledu
na to ze nad nim byla jeszcze szafka (okap z filtrem weglowym, bez wyciagu).
Pare razy przywalilem, o otwieraniu szybki to juz mowy nie bylo.
Teraz szafka dostala wypad, a okap wisi na ponad 190cm. Wzrokowo jest ciut
za wysoko teraz, ale za to szybka moze byc otwarta na stale
i nikomu sie krzywda nie dzieje.
Okap nad kuchnia elektryczna, wiec zastosowanie glownie antyzapachowe.

pozdrawiam
Bruno

9. Data: 2006-10-31 08:44:01

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

90 nad blatem a balt na 92 i wyglądna, że spełania swoja funkcję (nie
pochłaniacz tylko jako wyciąg)
Pdr.Mariusz

10. Data: 2006-10-31 09:02:40

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprzesz to jakimiś faktami lub teorią???
> JaC

Chodzi o prędkość porywania oparów tłuszczu i pary wodnej. Wywodu mi się
nie chce robić. Sam sobie wykombinuj przez analogie do odkurzacza.
Co do terorii to mogę Ci podać parę pozycji literatury typu "Wentylacja
przemysłowa", ale nie sądze byś był zainteresowany...
--
__

problem z oknem PCV
piece akumulacyjne - dobór, sprzedaz i montaż
dane adresowe
Piece akumulacyjne - sprzedaż i montaż
okna pcv - Poznan