Re: jak zmienic nawyk

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: jak zmienic nawyk
Date: Tue, 28 Mar 2006 15:53:27 +0000 (UTC)

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Obawiam się, że jest Pan ofiarą swojej zawziętości.

Szanowny Panie Jerzy Mierzynski

Pragne zauwazyc, ze grupa pl.misc.dieta jest grupa dyskusyjna ogolnie dostepna
wiec powinien pan sie liczyc z tym, ze do prowadzonej tutaj przez Szanownego
Pana dyskusji z jakas osoba szukajaca informacji o charakterze dietetycznym,
moze sie wlaczyc inny grupowicz. Chyba to jest zupelnie oczywiste, nieprawdaz?

Osobiscie zastanawia mnie fakt, ze Pan nadal z ogromnym entuzjazmem proponuje
diete niskoweglowodanowa nowemu grupowiczowi, zamiast np.zainteresowac sie
z zyczliwoscia i troska tymi osobami, ktore popularyzowana przez Pana diete
juz stosuja i dorobily sie na niej powaznych problemow zdrowotnych (vide post
Pana Bogdana ktory mial zawal)?

Czy moglby mi Pan to nieco dziwne zachowanie jakosc w zrozumialy sposob
wytlumaczyc?
Hmm.... ja osobiscie nie widze zadnego racjonalnego wytlumaczenia takich zachowan.

Prosze mi rowniez wyjasnic gdzie Pan widzi objawy zawzietosci w moim
poprzednim poscie?
Osobiscie chcialem jedynie uprzejmie zwrocic panska uwage na problemy, ktore
ma pewien ciezko chory czlowiek, stosujacy od kilku lat diete niskoweglowodanowa.

Pragnalbym rowniez sie dowiedziec dlaczego nieciekawe wyniki tego chorego
czlowieka, stosujacego juz od kilku lat diete niskoweglowodanowa, nie
zaniepokoily specjalnie Pana jako aktywnego popularyzatora tego typu diet,
natomiast interesuja Pana nowi ludzie ktorzy dopiero szukaja odpowiedniej dla
siebie diety?

A jaka Pan ma pewnosc, ze dieta ktora Pan proponuje tym ludziom nie zaszkodzi?

Czy naprawde nie widzi pan zbyt duzej rozbieznosci pomiedzy systemem
dietetyczno-filozoficznym ktora wyznaja zwolennicy prac
Pana dr Jan Kwasniewskiego MD (vide zarliwe exspose Pana Andy zamieszczone na
tej grupie kilka dni temu), a jego praktyczna realizacja?

---------
Pozdrawiam Jeff