Re: jak zrobic tofu?

Data: 2006-04-24 10:07:29
Temat: Re: jak zrobic tofu?
Od: "Sowa" <m...@w...pl>

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e2i7cm$h7k$1@inews.gazeta.pl...

> E tam, nie ważne czy duże czy małe, byleby jędrne..:-)

A dziękuję, nie narzekam. :P

> Ładnie, nie ładne - piękno rzecz relatywna, względna. Ale prezentowanie
> jedzenia w pozach kojarzących sie z inną tematyką niż jedzenie raczej mnie
> odpycha. Nachylanie się, wydymanie ust, wyginanie itd, itp.

Eee tam. Nieznaszsię.
Pamiętną scenę przylodówkową z "9 i pół tygodnia" polecam i "Przepiórki na
płatkach róż". :-)
Jedzenie to jedna z najbardziej erotycznych czynności.
No chyba że się takiego schabowego z kapustą konsumuje akurat, albo tatara z
cebulą czy flaki. To faktycznie, wtedy to nie bałdzo.

> Jedyne co mi się podoba to treść - przepisy niektóre ciekawe i pomysł z
> komiksem. Niestety "kuchareczka" mocno pojechała z formą.... chyba, że ma
> być strona mająca na celu przekabacenie facetów na wege:P

No jak nie, jak tak. :P

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz