Re: jaki grzejnik do garazu?

Data: 2003-11-27 12:20:12
Temat: Re: jaki grzejnik do garazu?
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

> Nie widzialam tego garazu, ale skoro nie grzejac
> non stop bedziesz mial tam 22*C, to on musi byc
> bardzo dobrze ocieplony... To po co Ci grzejnik?

to jest ciag garazow (za garazem jest blok mieszkalny, na bokach inne
garaze, jedyna sciana zewnetrzna sa drzwi)

> A tak powazniej - juz Ci inni napisali, ze
> marne szanse, zebys w ogole ogrzal garaz o 22*C,

a ja juz odpisalem, ze nie wiem ile to bedzie czy 22 czy 18 czy 16
zalozenie jest takie zeby w samochodzie bylo cieplo (tzn zebym nie odczuwal
zimna wsiadajac)
i stad jaka temperature nastawie okarze sie dopiero w praniu

> Rece mi opadaja, skoro rzeczywiscie tak rozumiesz.

ok - po cholera robic przylacze z elektrowni 3KW skoro ma sie z tego nie
korzystac?
przeciez placi sie za linie od mocy
im wieksa moc wybierzesz tym wiecej zaplacisz

> Sasiadow.

nie zgadzam sie z tym
z tego by wynikalo ze praktycznie wogle nie powinienem korzystac z tego
pradu bo a nuz zuzyje wiecej niz ktos inny i w ten sposob go okradne

> Grzanie garazu, gdy prad jest na ryczalt,
> zamrazarka w piwnicy, gdy nie ma licznika,
> zakrecanie zaworow na grzejnikach
> i grzanie sie gazem, bo jest na ryczalt...
> Jak dla mnie - wszystko to samo. Zenada.

a su mie czemu nie?! moze w koncu naprawiloby to chora sytuacje ryczaltow
jakbys najpierw doczytala do konca to bys widziala, ze probuje placic za
siebie jak tylko sie daje

> Ale spoldzielnia to Ty!

i Ty w to wierzysz?! daj spokoj
spojdzielnia tak naprawde to prezes i klika zyjaca z okradania ludzi
zrzeszonych w spoldzielni

> Pogooglaj nt. wlasnosci, prawa spoldzielczego itp.
wiesz co prawde mowiac szkoda mi na to czasu - podaj jakis przyklad zebym
zalapal o co chodzi

> Jesli bys placil za garaz 22zl, pradu uzywal tylko
> do oswietlenia go i dostalbys doplate rzedu 700zl
> za zeszly rok, tez bys pisal jak wyzej i potulnie
> placil?

a jakie milabym wyjscie?

> Tobie sie wydaje.
> Chcialabym, zeby 95% Twoich sasiadow tez sie tak wydawalo!
> Nie moge sie doczekac odczytu licznikow po zimie.

nie wiem czy po zimie czy co miesiac
ale nic strasznego sie nie stanie
podam Ci przyklad
w czynszu mam pozycje: prad 13,01zl
jest to oplata za prad zuzyty w
a) windzie
b)piwnicy
c)klatce schodowej
mamy tak: 9 pieter - na kazdym 2 zarowki + winda 1 zarowka + piwnica kilka
zarowek, ale tam swiatlo zapala sie tylko na chwile wiec spokojnie mozna
liczyc jedna
razem (18+1+1)*12h (pala sie tylko jak jest ciemno)*31dni*0,025KW(maja po
25W)=186zl/36 (tyle mieszkancow w bramie) =5,16zl
a wiec co miesiac spoldzielnia na mojej klatce pobiera 7,84zl za prad
ktorego nie zuzylismy
36*7,84zl=282zl nadplaty tylko z naszej klatki
klatek spoldzielnia ma spokojnie ponat 1000 - wiec z samych bram maja
282000zl miesiecznie ekstra
i ty sadzisz ze jeden grzejniK COS TU ZMIENI?:)))

> Napisz wiec do nich pismo, ze chcesz ogrzewac
> garazdo temp 22*C, dlatego wnosisz o zalozenie licznika

to moze od razu poprosic o zwiekszenie czynszu?:)

> Abstrahujac od naduzyc - spoldzielnia to takze Ty.
> Masz prawo wgladu do dokumentow, mozesz sprawdzic,
> czy i ile sobie prezes potraca. Ale wbrew pozorom,
> potracanie procentow nie jest takie proste.

przeciez to czyste sf co piszesz!
co niby moge prawdzic?!
skad moge wiedziec co jest podpiete do tego licznika z klatek schodowych????
przeciez spokojnie zarzad spoldzielni moze (i pewnie tak robi) sprzedawac
komus ten prad o wartosci 280 000
i jak mam to sprawdzic???!!!

matjaw