Re: jaki jest przepis na omlet

Data: 2004-05-16 08:43:59
Temat: Re: jaki jest przepis na omlet
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Sun, 16 May 2004 10:29:16 +0200, "Paul Urstein"

>Witam cie serdecznie,
>ale mi sie twoj lapsus podoba !!!!
>Jak dotej pory postanowilem sie nie nawracac, i pozostac
>miesozerno-sostworczym seroworem i winopijem.
>Co do "na stale" dodam ten gleboki aforyzm wymyslony w wannie :
>"czas mija, dobrze ze zostaje nam zegarek"
>U mnie jest pieknie. Kroje na obiad rozowego tunczyka do sashimi,
>podgladajac czy maszyna do ryzu nareszcie raczy sie wylaczyc.
>Pozdrowienia

ech, wczytujesz sie w moje pisanie...ja zapytalam, czy
nawrociles. bez sie :P

no tak....zegarek...ja moj zawsze nastawiam na 5 minut do
przodu....zyskuje przez to 5 minut WIECEJ...rozgryz TE logike.

trys, co slowo daje, ze pisze mnie i mniej OT ;)))))))
K.T. - starannie opakowana