Re: jaki krem (cera dojrzala)

From: anek <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jaki krem (cera dojrzala)
Date: Mon, 27 Oct 2003 15:02:04 +0100

elo "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

>A cy minuit nie jest za slaby dla 47-latki?
>To jest tylko pro-retinol no i ja sama go uzywam jako 25 latka.
>Wiec chyba chcialabym cos co daje ladnego kopa skorze a jednoczesnie jest
>hypolalergiczne.

wszystko zalezy od stanu skory. akurat moja mama nie potrzebuje
niczego silniejszego. jesli Twoja mama potrzebuje, poszukaj czegos z
fitohormonami - seria costam Citrus AA Oceanic, Fitolift (czy jakos
tak) Daxa (chociaz to moja mama miala i uwaza, ze krem ma wyjatkowo
tepa konsystencje), z gornych polek Rexolution D-Contraxol Lancome, no
Surgetics Givenchy, Repairwear Clinique - jest tego duzo.

wszystko zalezy od stanu skory - jesli faktycznie jest mocno
zwiotczala, to optymalnym wyjsciem byloby serum dzialajace uderzeniowo
(a moze jakies kapsulki? Liz Arden ma cos takiego, o ile pamietam) i
na to dobry, mocny krem na noc (moze byc z tej samej serii, co serum,
wtedy beda sie uzupelniac), a na dzien cos lekko liftujacego, z
dobrymi filtrami. albo liftujacy podklad i dobry krem miejski z
filtrami (daywear EL? ktorys apteczny? na aptecznych nie znam sie
wcale).

anek