jaki krem na basen?

1. Data: 2003-09-12 12:00:51

Temat: jaki krem na basen?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

zapisałam sie na basen ale boję się co chlor zrobi z moją cerą. czy
wcześniej mam się wysmarować czymś ochronnym? jakieś sugestie?

agatka

1. Data: 2003-09-12 17:41:01

Temat: Re: jaki krem na basen?
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> zapisałam sie na basen ale boję się co chlor zrobi z moją
> cerą. czy wcześniej mam się wysmarować czymś ochronnym?
> jakieś sugestie?
>
> agatka

Ja słyszałam gdzieś, że powinno się smarować twarz i ciało czymś tłustym, co
stworzy barierę ochronną na skórze.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-12 20:21:26

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja słyszałam gdzieś, że powinno się smarować twarz i ciało czymś tłustym,
> [...]
tylko w takich ilościach, żeby nie zatłuścić wszystkiej wody w basenie :)))

pozdr.
misiaola kochająca pływać

1. Data: 2003-09-15 07:27:36

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja słyszałam gdzieś, że powinno się smarować twarz i ciało czymś tłustym,
co
> stworzy barierę ochronną na skórze.

Dodam jeszcze, ze ja po basenie nie moglam uzywac kremu matujacego, tylko
baaaardzo nawilzajacy, bo skora byla sucha jak wior. Przed plywaniem tez
nakladalam krem nawilzajacy, ale czy to cos da? Chyba ze ktos nie moczy
glowy...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-15 15:37:24

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości

> zapisałam sie na basen ale boję się co chlor zrobi z moją cerą. czy
> wcześniej mam się wysmarować czymś ochronnym? jakieś sugestie?

moja sugestias jest taka, ze czymkolwiek sie nie wysmarujesz PRZED, to i tak
to splywie w wodzie, tobie nie przysluzy sie, za to pobrudzi wode innym.
kremow uzywaj pozniej, ale takich, ktorych uzywasz na codzien. ja mam cere
b. tlusta, po basenie jest wysuszona, ze hej, ale dochodzi do siebie po
kremie nawilzajacym, a nie jakims tlustym, ktorego nigdy nie uzywam. po
basenie zawsze tez uzywam kremu do rak, bo tez mam bardzo wysuszone.

a jakie kosmetyki z Niemiec??
balsam pielegnacyjny
Jakie kosmetyki warto przywiezc z USA?
szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy