Re: jaki krzew?

Data: 2005-05-08 20:14:25
Temat: Re: jaki krzew?
Od: "Miłka" <m...@t...pl>

> To znajdź inne miejsce, bo naprawdę wart jest tego.

Już kombinuję gdzie by go tu ... ;-)

> Widziałam starszy okaz w jednej ze szkółek intensywnie cięty w efekcie
miał
> kolumnowy pokrój:) Też ładny:)

Jako kolumnowy to chyba by mi nie pasował ... ale jakoś bym go
poprowadziła na gęstego :-)

> Poza tym mam wrażenie, że tak duży krzew jak bez czarny w kolorze ciemnej
> purpury jak soliter w ogrodzie będzie wprowadzał niepokój.

Miałby być zakończeniem rabaty kwiatowej, zamknięcie ramy ... (?)

>Ja bym dała coś
> zielone, co w upalny dzień sprawi, że się będzie patrzeć z przyjemnością.

Ale kiedy mnie brakuje takiego akcentu konkretniejszego (w tle "zielony"
sad owocowy) a pstrego nie chcę bo wydaje mi się że jest jak blondynka co
się każdemu podoba ;-) Może taki bez co jest nieznacznie na końcówkach
bordowy ? W ogóle chciałabym żeby był to bez bo piękne są jego parasolowate
kwiaty a potem te czarne jagódki, no i wprowadza wątek dekadenckiej
nostalgii do ogrodu ;-)

Serdecznie Miłka