jaki odswierzacz powietrza

1. Data: 2006-12-28 17:33:28

Temat: jaki odswierzacz powietrza
Od: "d31" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam jakiego dobrego odwierzacza powietrza do:

1. meskiej szafy z ubraniami (zapach najlepiej nautralny)

2. do pokoju

co konkretnie mozecie polecic. jakie firmy jakie modele wszystkie posty na
temat mile widziane :)

pozdrawiam.

2. Data: 2006-12-28 19:29:50

Temat: LITOŚCI!
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d31" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> szukam jakiego dobrego odwierzacza powietrza do:

Obawiam się, że nikt Ci nie odpowie, bo nikt nie zna takiego słowa:) Zadaj
jeszcze raz pytanie. Tym razem o odświeŻacz.
Anka

3. Data: 2006-12-28 21:08:54

Temat: Re: LITOŚCI!
Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> "d31" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Obawiam się, że nikt Ci nie odpowie, bo nikt nie zna takiego słowa:) Zadaj
> jeszcze raz pytanie. Tym razem o odświeŻacz.
> Anka

czepiasz sie szczegolow mysle ze zupelnie niepotrzebnie.

4. Data: 2006-12-29 00:21:46

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czepiasz sie szczegolow mysle ze zupelnie niepotrzebnie.

To NIE SĄ szczegóły. Ale w końcu "polska języka - trudna języka".

Pozdr. Ewa

5. Data: 2006-12-29 09:21:07

Temat: Re: jaki odswierzacz powietrza
Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> 2. do pokoju

Do pokoju to raczej rzecz gustu i węchu. Ja używam Ambi Pur Electric
o zapachu zielonej herbaty i mi odpowiada - nie jest nachalny. Co
prawda przez pierwsze 2 dni jest za ostry ale potem już jest OK :)

6. Data: 2006-12-29 10:49:04

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W <e...@b...wroc.pl> napisał(a):

> To NIE SĄ szczegóły. Ale w końcu "polska języka - trudna języka".
>
> Pozdr. Ewa

nie wiem dlaczegto jestes tak zlosliwa...

7. Data: 2006-12-29 10:51:46

Od: "d31" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Daniel <k...@g...com> napisał(a):

> Do pokoju to raczej rzecz gustu i w=EAchu. Ja u=BFywam Ambi Pur Electric
> o zapachu zielonej herbaty i mi odpowiada - nie jest nachalny. Co
> prawda przez pierwsze 2 dni jest za ostry ale potem ju=BF jest OK :)

kupilem taki wklad air wick o zapacu lawendy za 20 zlotych wedlug zapewnien
producenta ma wystarczyc na 15 - 60 dni w zaleznosci od czestotliwosci
uzytkowania -pryskania :)

do szafy z ubraniami natomiast nic konretnego nie udalo mi sie znalezc...

8. Data: 2006-12-29 11:10:38

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl wrote:

> nie wiem dlaczegto jestes tak zlosliwa...

Bo stara się Ci pomóc. Ja zwyczajnie "pasterzy" nie czytam. Nie mam
czasu zgadywać, co chcieli powiedzieć. Ewa czyta i jeszcze chce
jej się zwrócić uwagę, czyli po prostu stara się nauczyć poprawnego
pisania.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-12-29 21:00:30

Od: "tom" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam produkty SC Johnson - Brise lub Oust. Ten drugi nie tylko odświeża
ale również eliminuje zapachy.
Wtyczki do Brise i Oust są identyczne.
Marka Brise to lider na rynku odświeżaczy.

tom

10. Data: 2007-01-03 15:58:48

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli przebywasz w pomieszczeniu z innymi osobami to zwróć uwagę na to żeby w
czasie ich wizyty tego nie używać, bo każdy człowiek nie lubi wielu zapachów wód
kolońskich i w dodatku te nielubiane zapachy są różne u każdego.

jakie TV - 15" 19" - Philips 15PF4121, Samsung LE19R71B
odkurzacz elektrolux czy samsung??
Jakie naczynia i sztućce do zmywarki.
Jaką patelnię na lata?
Pytanie do elektryka