Re: jaki proggram

Data: 2009-07-20 19:02:19
Temat: Re: jaki proggram
Od: Mr.FX <m...@w...pl>

> No tu już nie bardzo mogę się zgodzić... filozofia działania linuxa jest
> taka, że nie ma możliwości zrobienia jakiejkolwiek samowoli w systemie bez
> wyraźnej zgody superużytkownika - hasło.

Zgadzam się, że filozofia działania Linuxa utrudnia rozpowszechnianie
wirusów, tym niemniej coraz więcej dystrybucji "desktopowych" zaczyna
używać root-a, jako domyślnego użytkownika. Poza tym:
http://secunia.com/advisories/search/?adv_search=1&s
=1&search=linux&vuln_title=1&vuln_software_os=1&crit
ical[]=1&critical[]=2&impact[]=0&where[]=1&sort_by=d
ate

Jedyny bezpieczny w 100% system, to taki, z wyjętą wtyczką ethernet
i w ogóle brakiem obsługi urządzeń wejściowych. ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]