jaki stelaz do kibelka ?

11. Data: 2005-09-16 15:20:15

Temat: Re: jaki stelaz do kibelka ?
Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dgdrk5$9dk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
> wiadomości news:dgdqsg$gar$1@atlantis.news.tpi.pl...

> faktycznie :)
> sorki - zapedzilam sie, szwagier kupil caly zestaw i o nim pisze :)
> jezeli chodzi o stelaz- kiepsko spuszcza wode :)
>
> pozdrawiam
To, jak woda zlatuje, nie zależy od stelaża, tylko własnie od kibelka (czyt.
moją wypowiedź w watku niżej - Łazienka/kuchnia...
Pozdrawiam AJ

12. Data: 2005-09-16 17:49:55

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> To, jak woda zlatuje, nie zależy od stelaża, tylko własnie od kibelka
> (czyt. moją wypowiedź w watku niżej - Łazienka/kuchnia...
> Pozdrawiam AJ

aaaaaaaa to dobrze wiedziec ....... ale na 100%???????
a stelaz co powoduje? przeciez tam jest spluczka!

13. Data: 2005-09-16 19:10:31

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "AWJ" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> aaaaaaaa to dobrze wiedziec ....... ale na 100%???????
> a stelaz co powoduje? przeciez tam jest spluczka!
Tam jest tylko zbiornik na wodę, a samo spłukanie odbywa się już w kiblu i
jego aerodynamika jest ważna. To tak po babsku i obrazowo. Ale naprawdę.
Miałam miskę wiszącą Koło (modelu niestety nie pamiętam), ładnie wyglądała,
to kupiliśmy. I zaczęły się schody zed spłukiwaniem. Trza było kilka razy
puszczać wodę, żeby chciało zasssać "resztki" z kibla. W drugiej łazience
wisiał kibel Roca z serii Dama i nie było problemu ze spłukiwaniem. Więc mąż
zrobił eksperyment i przełożył kibelki. I oczywiście od razu problem
zniknął. Tak więc ostatecznie na tym samym stelażu jest teraz zawieszony
kobelek Roca i NIE MA ŻADNEGO probelmu ze spłukiwaniem czekokolwiek. Więc
jednak mój przykład pokazuje, że stelaż nie jest ważny, tylko kibel.
Pozdrawiam AJ

14. Data: 2005-09-19 06:03:01

Od: Cyprian <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To popatrz na przyciski, jakie są dostępne do danego stelaża. Moim zdaniem,
> tylko te od Geberita wyglądają w miarę estetycznie. Poza tym zastanów się,
> czy warto oszczędzać 200 czy 300 złotych na rzeczy, której być może będziesz
> używał 10 czy 20 lat.

no to roznica w cenie to prawie 100 % czy to nie duzo? I to za co za
inne przyciski?
> Pozdrawiam

pralka nie bierze wody
Fachowiec do hydrauliki i glazury
Lodówka, pralka - jakie polecacie?
Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź
Grzyb na scianie - co poradzicie.