Strona główna Grupy pl.rec.dom jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie

Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie

Data: 2008-11-09 09:26:29
Temat: Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie
Od: "Marcin" <m...@r...pl>

A! W Plus gsm można dokupić numer aby trafił na listę już posiadanych (może
akurat tam masz) i włączyć funkcję bezpłatnej rozmowy. Jak babcia zadzwoni a
nawet nie wyłączy, to nie płaci (sz) natomiast koszt jest ZEROWY. I uważam
że gsm jest o wiele lepszym rozwiązaniem, bo nie jesteś uzależniony od tej
naszej krajowej firmy tp. Ja korzystam w firmie i jeszcze nie miałem
przypadku awarii (kilka razy dziennie od pół roku).

Powodzenia!

Użytkownik "Marcin" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ta metod ma tylko taka wade, ze trzeba dbac o baterie, a to jak wszyscy
> wiemy zawodzi w tych najpotrzebniejszych chwilach. Propozycje typu duze
> guziki i ogólnie mówiac wymagajace myslenia w szybkiej (nie wiem o jakie
> rozmawiamy) sytuacji moze byc dosc zawodne. Najprostrzym rozwiazaniem
> przenosnym jest gsm (nawet jakas starsza Nokia). W tym telefonie mozna
> przypisac numer do klawisza np "5" po którego przytrzymaniu nastepuje
> polaczenie w wczesniej ustalonym numerem. Wystarczy babcie nauczyc ze 5ka
> jest na srodku i przeprowadzic kilka prób. Moja porada - poszukaj banalnie

h.googlegroups.com...