jakie bezpieczne środki do zmywarki?

51. Data: 2017-01-08 00:23:57

Temat: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie wystarcza, że co jakiś czas odgrzybiam pobliski las.

> Najlepiej robić to ujmując naczynia szczypczykami do cukru.

Żeby sobie rączek nie moczyć? Hmmm

--
animka

52. Data: 2017-01-08 00:28:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Dodam,że taką zmywarkę trzeba odkażać, odgrzybiać raz na tydzień.

Jeśli się jej nie używa. U mnie pracuje codziennie i to na najwyższym
ustawieniu temperatury czyli 65 stopni. Środek do zmywania jest
dostatecznie żrący, aby w tej temperaturze wytłuc wszystko, co żyje.

--
XL

53. Data: 2017-01-08 00:30:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> A jak wyczyścić dno patelni?

Od spodu - metalową watą i sodą. Wewnątrz - zagotować pod przykryciem wodę
z octem lub sodą, poczekać aż przestygnie i wtedy umyć szorstką stroną
gąbki do naczyń.

--
XL

54. Data: 2017-01-08 00:31:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> To się robi bez naczyń. Czyli myjesz zmywarkę dokładnie przeciwko
> grzybom, płuczesz, a potem dopiero zmywasz.

:-)))

--
XL

55. Data: 2017-01-08 00:34:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Od spodu - metalową watą i sodą.

Oczywiście zwilżyć, żeby była papka z sody.

> Wewnątrz - zagotować pod przykryciem wodę
> z octem lub sodą, poczekać aż przestygnie i wtedy umyć szorstką stroną
> gąbki do naczyń.

Nie stosować rady do patelni alu. Jeśli kto ma.

--
XL

56. Data: 2017-01-08 02:05:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 00:30, Ikselka pisze:

> Od spodu - metalową watą i sodą. Wewnątrz - zagotować pod przykryciem wodę
> z octem lub sodą, poczekać aż przestygnie i wtedy umyć szorstką stroną
> gąbki do naczyń.

Dziękuję.

--
animka

57. Data: 2017-01-08 02:11:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 00:28, Ikselka pisze:
> Jeśli się jej nie używa. U mnie pracuje codziennie i to na najwyższym
> ustawieniu temperatury czyli 65 stopni. Środek do zmywania jest
> dostatecznie żrący, aby w tej temperaturze wytłuc wszystko, co żyje.

Trzeba wyczyścić gdzieś tam w zakamarkach pozostałości z talerzy itp.
Bala bym się jeść na umytym żrącym środkiem talerzu. Sorry.
Myję wszystko pod bieżacą wodą a na zmywaczku gąbkowym mam ze 2 krople
płynu do mycia naczyń - Pur cytrynowy.

--
animka

58. Data: 2017-01-08 19:50:06

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do mnie ta mowa. Może Ty parę razy zakisiłaś, to i nie umiesz. Ja ze
> 30
> lat robiłam ogórki "bez zmywarki" i zawsze były dobre, potem 4 lata "ze
> zmywarką" i były do kitu, po czym znowu bez (bo z płukaniem słoi) - i od
> razu są OK.
> Więc "licho wie", że miękły właśnie od zmywarki i możesz sobie wyplatać
> swoje brednie do woli.

Bzdura. Moja teściowa od lat conajmniej 40 kisiła ogórki i był okres, że jej
takie rozmiękłe wychodziły. Co słoik to ogórki rozlazłe i do wyrzucenia. A
zmywarki ani moja teściowa, ani jej słoiki nie widziały na oczy.
Wina leży gdzie indziej, a nie w zmywarce. Ale tak sobie to tłumacz.

--
Justyna Vicky S.

---
Avast.

59. Data: 2017-01-08 23:09:17

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Trzeba wyczyścić gdzieś tam w zakamarkach pozostałości z talerzy itp.
> Bala bym się jeść na umytym żrącym środkiem talerzu. Sorry.

jadłaś kiedykolwiek w restauracji? I coś Ci odpadło? a tam myją bardzo
agresywnymi.

> Myję wszystko pod bieżacą wodą a na zmywaczku gąbkowym mam ze 2 krople
> płynu do mycia naczyń - Pur cytrynowy.

a jak często wyparzasz tę gąbkę? bo to dopiero jest siedlisko :)

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

60. Data: 2017-01-09 10:14:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Vicky S. <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> wrote:

> [...]
> zmywarki ani moja teściowa, ani jej słoiki nie widziały na oczy.
> Wina leży gdzie indziej, a nie w zmywarce. Ale tak sobie to tłumacz.

Moze byc wina wody albo soli.

--
XL

chleba naszego powszedniego