Re: jakie świetlówki kompaktowe?

Data: 2011-03-05 08:34:44
Temat: Re: jakie świetlówki kompaktowe?
Od: "Irokez" <n...@e...pl>

Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
news:4d6fdbe3@news.home.net.pl...

> To ze spektrum swietlówki jest inne niz spektrum termiczne
> (scislej - ma dziury w pewnych barwach), nie znaczy, ze jest szkodliwe.
>
> Slepisz sie godzinami na monitor (ja zreszta tez ;) )i jakos nie
> przeszkadza, ze to R+G+B?
>
> A w temacie: kupilem wieksza ilosc Philipsów na Allegro - maja
> chlopcy w dosc dziwnej cenie ok. 3 zl. Jak na razie bardzo OK.

Identyczne widziałem w Auchan ostatnio jak te sielone kartoniki z aledrogo,
były po 18,99.
Tak więc Zaopatrzyłem się na aledrogo.

Osram Dulux EL longlife u mnie świecą już chyba ponad 10 lat i nie chcą się
zepsuć. Jedna zaczęła migać w zeszłym roku ale zauważyłem że wystarczy
puknąć i przestaje. Po rozebraniu okazało się że lut drucika jednego puścił,
to poprawiłem. No i świeci dalej.

--
Irokez