Re: jakie to jablka?

Data: 2005-10-02 22:30:39
Temat: Re: jakie to jablka?
Od: "liann_ka" <l...@w...pl>

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:433fcb80$0$5420$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie - srednioczerwone, z odcieniem zielieni, okragle.

a czy sa one tez takiej sredniej wielkosci, w zasadzie to takie nawet
mniejsze, soczyste, zupelnie inne niz te wszystkie "miazszowate" / nie wiem
jak to inaczej okreslic ;)/ i jescze z tym srednioczerwonym kolorem miesza
sie zielony i zolty?

jesli tak to chyba wiem o jakie jablka Ci chodzi, ale problem jest taki ze
ja rowniez poszukuje ich nazwy :D
kiedys kupowalam je na straganie, i znalam nazwe! ale potem mialam mase
rzeczy na glowie i zapomnialam jak sie nazywaja, minelo duzo czasu, mieszkam
tez gdzie indziej i niedawno kupujac jablka w sklepie znowu na nie trafilam!
popedzilam nastepnego dnia do sklepu ale juz ich nie bylo :( a pani niestety
nie byla w stanie mi powiedziec jak sie nazywaly bo mieli kilka rodzajow
:( jesli o te moje poszukiwane chodzi to wiem na pewno ze to nie jest gala,
ani ligol, ani championy, mase juz wyprobowalam i to nie to :(