Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?

Data: 2000-02-07 21:28:59
Temat: Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl>

"vvako-tp" <v...@p...fm> wrote in message
news:euzn4.48409$Hi2.1045326@news.tpnet.pl...
> Oooo
> jest to wazny problem i i wedlug mnie powinien dluzej powisiec na
wokandzie.
> Najlepiej byloby wedlug mnie, gdyby zabraly najpierw glos plec piekna.
>
> Jedna z moich znajomych powiedziala mi kiedys, ze kobiety (dziewczyny)
lubia
> mezczyzn sprawdzac.
>
> ciekawe czy to prawda

Hej moze nie jestem plec piekna, no moze jakby ogolic mi te 8 nog. :-) ale
jako ze wlasnie moj modemik pracuje nad ta grupa to odpowiem to co widze na
co dzien.
Zauwazylem, ze taka jedna ciagle mnie "sprawdza" moze sprawdza to zle slowo,
to sa raczej podchody. Czasami zamiast o cos po prostu zapytac czai sie i
kluczy. Jak duza kotka, ktora chce podejsc i dac sie poglaskac, ale sie
boi..... smieszne, a moze raczej urocze :-)

Pajonk