Re: jeszcze o seksie

Data: 2002-01-16 11:13:21
Temat: Re: jeszcze o seksie
Od: Astec SA <b...@a...pl>

Grzegorz Malicki wrote:
> Czy jesteś prostytutką, skoro tak dokładnie opisujesz
> jak to jest, co czują i co muszą przezwycieżać? [..]

Wiesz - ludzkość już dawno wymyśliła różne sposoby przekazywania
swoich uczuć, doznań i wiedzy.

> Seks jest sprawą intymną, ale nie dla wszystkich
[..]
> bez uczucia, innym to nie przeszkadza.

Zły przykład - ja do tego tego uczuć wyższych nie mieszałem,
a i kobiety, o których mówisz nie uprawiają przecież seksu
nie czując pożądania.

> Co do łamania własnej woli, to w innych
> zawodach też to się często zdarza, że musisz
> robić coś wbrew sobie. Tak już jest. [..]

Już pisałem - w innych zawodach nie dotyczy to tak bardzo
intymnej sfery jaką jest własna seksualność.

> Co do sprzedawania siebie, to wiekszość
[..]
> na zdrowiu i też czasami jest niebezpiecznie.

I naprawdę nie widzisz różnicy między nimi a oddawaniem
się prostytucji ?

> Pewnie to zabrzmi kontrowersyjnie, ale
> popatrzmy na prostytucje jak na masaż
> tylko taki bardziej zaawansowany :-)

Chciałbym tylko zwrócić Ci uwagę, że jeśli już ktoś
patrzy na seks w takim cyniczno-chłodnym wymiarze - nie
imputują tego Tobie bo wiem, że to tylko był przykład - to
właśnie doszło już u niego do makabrycznego zaburzenia osobowości.
Skrzywienia, które skutkuje kalectwem, niemożliwością zawiązania
szczęśliwego związku.
Takie właśnie są skutki prostytucji i gwałcenia psychik kobiet ją
uprawiających. :(

pozdrawiam
Arek

--