jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?

1. Data: 2005-11-08 01:58:13

Temat: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kontynuując zapoczątkowany temat zmywarkowy chcę zwrócić uwagę na kilka
spraw, np. co jest wyposażeniem "standardowym" a co powinno być dodatkowo ?
ja tymczasem w mojej zmywarce stwierdziłem brak obiecanej głowicy do mycia
blach - jest wyraźnie opisana w katalogu i instrukcji obsługi, więc wiem co
to powinno być....
Ale skąd mam wiedzieć czy mam i jak wygląda "uchwyt do mycia długich noży" ?
albo czy "składane półki w dolnym koszu" to te kładzione pręciki - składane
uchwyty na talerze ?
nawet za bardzo nie wiadomo jak reklamację składać - instrukcja która
przychodzi ze zmywarką jest jedna dla wszystkich typów zmywarek i
wyposażenie dodatkowe jest oznacza *) i podpisem, że dany element "dotyczy
tylko niektórych modeli"....
spisu wyposażenia, które powinno być dostarczone - BRAK !

oraz

jak do cholery uruchomić zabezpieczenie przed otwarciem drzwi przez dzieci ?
instrukcja po polsku jest całkowicie nieczytelna, w innych widać jakieś
manipulacje wkrętakiem, a jak się przyjrzeć to widać coś pomarańczowego w
głębi uchwytu do otwierania, ale mnie mimo wielu prób nie udało się "z tym
pomarańczowym" nic zrobić....a uchwyt działa wg mnie normalnie, tzn. jak się
go pociągnie do góry to otwierzają się drzwi....
czy ktoś mi to wyjaśni ?

ufff, tyle na pierwsze godziny zaznajomienia się ze sprzętem......

rokko

2. Data: 2005-11-08 10:58:12

Temat: Re: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> Ale skąd mam wiedzieć czy mam i jak wygląda "uchwyt do mycia długich noży"
> ?

U mnie w Boschu uchwyt do mycia długich nozy to taka półeczka nakładana na
wierzch górnego kosza - szerokości około 10 cm.

Kasia

3. Data: 2005-11-08 11:24:27

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
>
> U mnie w Boschu uchwyt do mycia długich nozy to taka półeczka nakładana na
> wierzch górnego kosza - szerokości około 10 cm.

w takim razie mam to
ale głowicy do blach nie mam.....
choć sprawdzałem, że w technologicznie identycznym do mojego Siemensa
SF24T250 Boschu SRS 45T02EU w standardzie nie ma tej głowicy (przynajmniej
tak twierdzi katalog i strona www).
Może więc nie powinno być .... ?

rokko

4. Data: 2005-11-08 11:27:50

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 12:24:27 +0100
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> SF24T250 Boschu SRS 45T02EU w standardzie nie ma tej głowicy
> (przynajmniej tak twierdzi katalog i strona www).

ja zamontowalem swoja zmywarke takze wczoraj :-)
bosh SRI45T05 - ta glowica jest

Sierp

5. Data: 2005-11-08 12:31:20

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...

> ja zamontowalem swoja zmywarke takze wczoraj :-)
> bosh SRI45T05 - ta glowica jest

ale w opisie Twojej zmywarki głowica jest w opisie......
BTW: miałeś jakiś spis rzeczy, które powinny się odnaleźć po rozpakowaniu
pralki ?
nawet jak przychodzi wzmacniacz stereo to jest spis: wzmacniacz, kable
podłączeniowe, instrukcja, gwarancja
a u mnie ZERO spisu !

rokko

6. Data: 2005-11-08 12:57:09

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 13:31:20 +0100
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> ale w opisie Twojej zmywarki głowica jest w opisie......
> BTW: miałeś jakiś spis rzeczy, które powinny się odnaleźć po
> rozpakowaniu pralki ?

nie kojarze - na pewno byly elementy montazowe

> nawet jak przychodzi wzmacniacz stereo to jest spis: wzmacniacz, kable
> podłączeniowe, instrukcja, gwarancja
> a u mnie ZERO spisu !

mnie najbardziej denerwuje uniwersalnosc instrukcji - zmywarka za kupe
kasy a jedna instrukcja dla kilku... ale da sie z tym zyc

Sierp

7. Data: 2005-11-08 13:31:46

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopaki, własnie stoję przed zamówieniem najprawdopodobniej
http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=SE56T570&sid=
0ab9dc29
choć jeszcze się łamię nad:
http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=SE66T370&sid=
0ab9dc29
no ale ta w pełni zintegrowana jest o 2 decybele głośniejsza (otwarta kuchnia, wiec
istotne, no ale ukrycie za panelem
tez, stąd się łamię).
Czy 2 (dwa) decybel podawane przez tego samego producenta a więc miarodajna róznica
to duzo czy mało ??
Sierpie, możesz zrobić zdjęcie wnętrza z zamontowana tą głowicą do mycia blach urat
jak dla mnie argument przy wyborze
modelu z oferty BSH) ?
Sam głowica nie jest droga:
http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=SZ72030&sid=0
ab9dc29
A może macie lepszy sklep??
THX - JaC

8. Data: 2005-11-08 14:10:55

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 14:31:46 +0100
" 666" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
> no ale ta w pełni zintegrowana jest o 2 decybele głośniejsza (otwarta
> kuchnia, wiec istotne, no ale ukrycie za panelem tez, stąd się łamię).

moge powiedziec (po jednym zmywaniu), ze o ile przy samym pobieraniu
wody (na samym poczatku) byla dosc glosna (juz sie balem prawde
mowiac) to samo zmywanie bylo dosc ciche i w pokoju obok nie przeszkadzalo
(nawet w samej kuchni nie bylo bardzo uciazliwe)

szkoda, ze trwa to 2h :-(

> [...]
> wnętrza z zamontowana tą głowicą do mycia blach urat jak dla mnie
> argument przy wyborze modelu z oferty BSH) ?

moge, jak mi kurde wreszcie choc raz odpowiesz zgodnie z netykieta,
pod postem i obcinajac zbedne cytaty :-)

Sierp

9. Data: 2005-11-08 14:59:59

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...

> [...]
> mowiac) to samo zmywanie bylo dosc ciche i w pokoju obok nie przeszkadzalo
> (nawet w samej kuchni nie bylo bardzo uciazliwe)

a u mnie przy wylewaniu bo wylewkę mam tuż przed syfonem :)

> szkoda, ze trwa to 2h :-(

to ból

rokko

10. Data: 2005-11-09 11:13:29

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Chłopaki, własnie stoję przed zamówieniem najprawdopodobniej
> http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=SE56T570&sid=
0ab9dc29

Ten model już chyba "zszedł". Ja go zamawiałem z miesiąc temu w
www.centrum2000.pl to już dostałem nowy - SE56T590, chociaż na stronie
Siemensa był wciąż ten stary. Teraz na stronie też już jest ten nowszy.

> Sierpie, możesz zrobić zdjęcie wnętrza z zamontowana tą głowicą do
> mycia blach urat jak dla mnie argument przy wyborze modelu z oferty
> BSH)?

Głowica, zgodnie z opisem, jest w komplecie.

> Sam głowica nie jest droga:
> http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=SZ72030&sid=0
ab9dc29

Nie jest droga? To taki mały plastikowy "berecik" z dziurkami. Koszt
produkcji tego to pewnie ze 20 groszy.

Zabezpieczenie blatu nad drzwiami od zmywarki ?
pościel satynowa
kuchnia elektryczna
do użytkowników pralek 'Electrolux 1021 Timeline' i 'Bosch WFC2067' lub 'WFCX2061'
Sprzet firmy Fagor