Re: jeszcze raz rabarbarowe Netusi

From: "walkie!" <w...@w...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jeszcze raz rabarbarowe Netusi
Date: Sat, 07 Jun 2003 20:00:04 +0200

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> dopisuje sie. choc mialam mikro zakalca - po prostu naczynie , w
> ktorym pieklam bylo za male, wiec ciasto wyszlo wysokie...no i
> pomijam juz fakt, ze zrobilam z jablkami i orzechami
> wloskimi...jakmnie Kasia zapytala, jedzac, a co to za ciasto -
> powieedzialam - ciasto z rabarbarem...dziecko moje zamurowalo z
> lekka
>
> Pierzu
> K.T. - starannie opakowana
Wyobraznia musi dzialac!!!!!
A co do foremek i wychodzenia ;-)
Wkleilam sobie przepis z ciastem rabarbarowym Netusi, pod nazwa ciasto
ktore kazdej lamie wyjdzie, wlasciwie to monz moj tak zapisal ;-),
wydrukowalam sobie i zostawilam w kuchni.
Tesciowa sprobowala ciasta i mowi ze dobre, wiec ja oczy w slup ze cos z
moich potraw jej smakuje (zawsze cos za ostre, za malo, slone, za malo
sosu itp).
No itesciowa postanowila upiec sama. No i upiekla w naczyniu
zaroodpornym takim dosc wysokim, zakalec wyszedl na 4 palce. Tesciowa
niezrazona stwierdzila ze to wina naczynia, ja potwierdzilam, potem
przyznala sie ze dala jedno jajko wiecej bo ona na tej diecie co
kilogram jajek dziennie je.
Nastepne pieczenie, przepis ten sam, trzymala sie scisle proporcji i
klapa, ciasto bylo grubosci mojego malego palca i jeszcze zakalec.
Dzis ja pieklam z polowy porcji w malej foremce z truskawkami i
bananami, wyszlo piekne zlote. Pyszne.
Ale tesciowa stwierdzila ze ja jej ten przepis sfalszowalam i ze pewno
czegos tu brakuje co ja robie :((((((((((((( i powiedziala ze tytul
bezczelny :]

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony