jwconstruction

1. Data: 2002-05-29 12:56:33

Temat: jwconstruction
Od: "Dominik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos kupil u nich mieszkanko?
Co sadzicie o tej firemce? Ceny maja konkurencyjne, ale nie wiem jak ma sie
do tego jakosc...

1. Data: 2002-05-29 13:15:04

Temat: Re: jwconstruction
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos kupil u nich mieszkanko?

Tak, ja

> Co sadzicie o tej firemce? Ceny maja konkurencyjne, ale nie wiem jak ma
sie
> do tego jakosc...

Jakosc jest adekwatna do ceny. Czyli nie spodziewaj sie rewelacji.
Generalna zasada: nie kupuj w ciemno. Idz, obejrzyj z poziomnica (i kims kto
sie na tym zna) mieszkanie w stanie surowym i dopiero kupuj. Jeszcze nie ma
stanu surowego? Poczekaj. Tu nie warto sie spieszyc...

J.

1. Data: 2002-05-29 13:25:48

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ma
> stanu surowego? Poczekaj. Tu nie warto sie spieszyc...

Jezeli masz pieniadze to brac surowe i samemu wykonczyc (majac jeszcze dobra
ekpie budowlana).

Karol

1. Data: 2002-05-29 14:15:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> Jezeli masz pieniadze to brac surowe i samemu wykonczyc (majac jeszcze
dobra
> ekpie budowlana).

Wiekszosc developerow sprzedaje mieszkania do wykonczenia, mozna sobie
zazyczyc "pod klucz" ale to sie ni cholery nie oplaca.

J.

1. Data: 2002-05-29 14:24:18

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> dobra
>
> Wiekszosc developerow sprzedaje mieszkania do wykonczenia, mozna sobie
> zazyczyc "pod klucz" ale to sie ni cholery nie oplaca.

Byc moze. Ja znam "jwc" z czasow gdy sprzedawal pod klucz.

Karol

1. Data: 2002-05-29 15:11:10

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos kupil u nich mieszkanko?
> Co sadzicie o tej firemce? Ceny maja konkurencyjne, ale nie wiem jak ma

Ja kupilam i moze mialam farta, z tego co slysze o JW, ale jestem
zadowolona.
Iza

1. Data: 2002-05-30 12:58:58

Od: "Przemek Świetochowski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Polecam forum gazety wyborczej. Tam znajdzie się parę wątków odnośnie JW

http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=
106

Pozdrawiam
Przemek

1. Data: 2002-05-31 06:57:42

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos kupil u nich mieszkanko?
> Co sadzicie o tej firemce? Ceny maja konkurencyjne, ale nie wiem jak ma

ja tez kupilem w JW - i generalnie jestem zadowolony - co prawda kiepsko u
nich z obsluga klienta ;-( - ale to chyba _niestety_ norma u naszych
developerow

co do jakosci mieszkanka - na pewno warto obejrzec przed kupnem (skonczyly
sie juz czasy kiedy kupowalo sie mieszkanie ktore jeszcze nie mialo
fundamentow) - u mnie bylo kilka drobnych poprawek (typu - zle wyprowadzone
[krzywo] rurki do grzejnikow) - ale poprawili to w ekspresowym tempie

duzy minus nalezy sie za lazienke - wszystkie rurki zostawiaja na scianie -
jesli kladziesz glazure - to musisz to wkuc w beton (ponoc mieli cos
zmieniac - moze w nowych blokach jest/bedzie inaczej) - a to jak wiadomo
dodatkowy koszt

zla opinia ciagnie sie za nimi glownie za sprawa pierwszego osiedla w
Markach (znam kilka osob ktore rzeczywiscie mialy spore problemy z
mieszkaniem - ale znam tez sporo osob ktore budowaly sie z JW na Tarchominie
i w Zabkach - i jest zadowolona z jakosci wykonania mieszkania)

1. Data: 2002-05-31 08:58:02

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiekszosc developerow sprzedaje mieszkania do wykonczenia, mozna sobie
> zazyczyc "pod klucz" ale to sie ni cholery nie oplaca.

To zależy jak trafisz.

intellicad - cad kuchnie
Procedura budowlana
jak usunąć farbę olejną