jak usunąć farbę olejną

1. Data: 2002-05-29 10:26:08

Temat: jak usunąć farbę olejną
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - po wyburzeniu ściany (prawie bezboleśnie - tu oklaski dla
męża), zostało jeszcze jakiej 5 m2 tzw. lamperii.
Fachowca z opalarką do takiej powierzchni nie bardzo opłaca się ściągnąć.
Ma ktoś może jakiś patent na usunięcie tego cholerstwa?

pozdr.
Asmira

1. Data: 2002-05-29 11:39:13

Temat: Re: jak usunąć farbę olejną
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to znaczy że została sama farba bez ściany?! Jeśli taka
mocna, to nie ma na nią sposobu.

W innym przypadku można spróbować ją rozpuścić specjalnym
świństwem do kupienia w sklepie chemicznym. Albo w postaci
areozolu (droższe), albo w puszkach, gdzie wygląda jak gluty.
Śmierdzi chemią niemiłosiernie, aż lecą łzy. Nanosi się na farbę
i po pięciu minutach zdrapuje szpachlką miękkie kożuchy.
Na raz schodzi najwyżej jedna warstwa, więc przy większej ilości
jest tochę zabawy, a potem widok różowych słoni gwarantowany.
Trzeba bardzo dobrze wietrzyć.

Darek

1. Data: 2002-05-29 11:50:56

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> jest tochę zabawy, a potem widok różowych słoni gwarantowany.

Trzeba wtedy wolac "Słoniocy !!!" i na mur uciekna! ;-)

J.

1. Data: 2002-05-29 12:00:52

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad2f9m$2kp$...@n...mch.sbs.de...

> Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba wtedy wolac "Słoniocy !!!" i na mur uciekna! ;-)
>
> J.

Witam
> tez mialam lamperie z w kuchni, zastanawialismy sie co z tymz robic i
udalo sie. Szorstka gabka, zmywak no cos szorstkiego, zmyc ile sie da, a
potem na to nalozylismy nowa cieniutka warstwe gipsu, chyba 2 razy, potem
unigruntem( chyba tak to sie nazywa) i sciana gotowa, pomalowana ,
gladziutka wszystko ladnie sie trzyma:-)))
Pozdrowka Beatka

1. Data: 2002-05-30 14:06:58

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> No właśnie - po wyburzeniu ściany (prawie bezboleśnie - tu oklaski dla
> męża), zostało jeszcze jakiej 5 m2 tzw. lamperii.
> Fachowca z opalarką do takiej powierzchni nie bardzo opłaca się ściągnąć.

Opalarkę (TOYA) to można kupić za 30 zł w markecie...

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-05-30 19:40:33

Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jd" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> "asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Opalarkę (TOYA) to można kupić za 30 zł w markecie...
>

> --
> ==========###-###-###-###==============
> Jaroslaw Dubowski, Bytom
> E-mail: j...@i...pl
> ==>Żarówka składa się z bańki i gwinta.<==
> Opalarka elektryczna niestety jest za słaba na walkę z lamperią. Daje mało
energii i wszystko pochłania ściana pod farbą. Chemicznie też próbowałem ,
preparat do usuwania powłok malarskich "dragon" tylko spowodował , że farba
wyjaśniała ale nie zmieniła swojej twardości. Następnie próbowałem tzw.
lutlampą na benzynę ale po kilku godzinach pracy puścił zawór zwrotny pod
pompką i było po zawodach. Pożyczyłem od kumpla palnik do twardego lutowania
(przerobiony na butlę turystyczną) i to jest to. Jedyny skuteczny i szybki
sposób na jaki udało mi się wpaść. Proponuję od razu w ten sposób podejść do
tematu.
Pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-05-30 22:33:58

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim.

Początkowo miałam nadzieję na jakąś chemię. W którymś z czasopism o
remontach był kiedyś test, i niektóre środki na niektóre farby były nawet
skuteczne.
Problem załatwiliśmy z mężulem przy pomocy szpachelek. Bierze się takie coś
w garść i obskubuje ścianę.
Hmmm.
Masę zabawy. Paluchy mi prawie odpadły. Farba ze ściany też - prawie.

pozdr.
Asmira

1. Data: 2002-06-12 07:22:37

Od: "Ekscelencja" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A sodą kaustyczną ???
Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Fachowca z opalarką do takiej powierzchni nie bardzo opłaca się ściągnąć.
> Ma ktoś może jakiś patent na usunięcie tego cholerstwa?

Lodówka Gorenje Prośb o opinie
gniazdka elektryczne
najlepsze MP3!!!
Lodówka BOSCH