kaspar hauser

341. Data: 2009-04-06 22:28:24

Temat: Re: kaspar hauser
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 22:24:50 +0200, jadrys napisał(a):

> Oczywiście że jest polecane, pod warunkiem że mąż jest "forsiasty"..
> Na płn- zach. od Poznania..

Wystarczy, jak potrafi zarobić na życie na bieżąco.
Poza tym - widzę, że dla niektórych szczęśliwie (jak piszą) opuszczonych
pań "kasa męża" zawsze była niedostępnym rejonem posiadania, dla mnie jest
dostępna i jest po prostu NASZA.
A talenty - tylko kultywuję za NASZE pieniądze, bo rozwinęły się już w
dzieciństwie; mąż na to kultywowanie zarabia, bo uwielbia nas, utalentowane
kobiety - swoje trzy. :-)

342. Data: 2009-04-06 22:30:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Na pewno.. A swoją drogą nie rozumiem ludzi mówiących że bez
> pracy nie mogliby żyć.. Cóż może być pasjonującego na siedzeniu
> w biurze?

Zapytaj swojej połówki?

--
Pozdrawiam - Aicha

343. Data: 2009-04-06 22:32:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Poza tym - widzę, że dla niektórych szczęśliwie (jak piszą)
> opuszczonych

Miałaś mnie nie czytać :))))
Babo z wizjami po zajrzeniu do samochodu.

--
Pozdrawiam - Aicha

344. Data: 2009-04-06 22:37:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 22:57:40 +0200, medea napisał(a):

> A czy to raczej nie jest decyzja obojga małżonków i osobom trzecim nic
> nie powinno być do tego? Podobnie jak przy wyborze pozycji, liczby
> dzieci, wystroju mieszkania itd.itp.?
>
> Ewa

Masz rację. Ale chyba niektór....e sobie nie wyobrażają, aby mąż żony nie
gonił do roboty...

345. Data: 2009-04-06 22:41:26

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Mam to samo. Nigdy nie uważałam tych odczuć i zdolności za coś
> szczególnego. Była pewna, że inni mają to powszechnie. Czy nie?

Tak jak bylas pewna ze norma to wtedy, gdy facet ma 24cm kutasa?
Przeciez ty jestes opozniona w rozwoju i nie masz zadnej zyciowej wiedzy - o
innej nie wspominajac...

346. Data: 2009-04-06 22:43:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Bluzgacz" napisał:

> Tak jak bylas pewna ze norma to wtedy, gdy facet ma 24cm kutasa?

I że wszyscy są szczęśliwi w życiu, w małżeństwach i uprawiają seks po
30 latach 4 razy dziennie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

347. Data: 2009-04-06 22:44:05

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika <v...@c...op.pl> napisał(a):

> ikselcia sobie marzy o wspaniałym życiu, tak intensywnie marzy, że samą
> siebie najbardziej musi przekonywać do tego, że takie życie ma. No i niech
> dalej przekonuje. SIEBIE. Widać jest to jej do czegoś potrzebne.

Potrzebne, bo takie rzeczy musi sobie wmawiac osoba, ktorej cale zycie sklada
sie z dwoch czynnosci: spania i pisania w usenecie.
Jak ktokolwiek moze uwierzyc, ze ona ma szczesliwe i idealne zycie, skoro nie
robi NIC poza tym, ze spi do popoludnia a reszte czasu spedza przy kompie hehehe
Przeciez nikt, kto ma mozg nie jest na tyle popierdolony, zeby uwierzyc w taka
mitomanie.

348. Data: 2009-04-06 22:45:44

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Ma moje pełne wsparcie - wspaniała jest - prawdziwa Matka Polka!!!

A ty ani ojcem nie jestes ani Polakiem.
Tylko na innych sie mozesz ogladac, zalosny dupku i niedojdo zyciowa.

349. Data: 2009-04-06 22:49:45

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl> napisał(a):

> Nie dla różnorakich form antysemityzmu (jak zwał tak zwał).
> Nie dla bratania się z 'cywilizacją wschodnią'.

Popieram, bo to sluszne.
Tzw. "cywilizacja" wschodnia to najgorszy wybor dla Polski.
Nie ma wiekszych zbrodniarzy winnych smierci Polakow (poza oczywistymi
nazistowsko-sowieckimi wynikajacymi z wojny) od Ukraincow.
Nikt tak bezwzglednie nie mordowal polskich kobiet i dzieci, calych rodzin we
wsiach i miastach.
Kazdy, kto dzisiaj bredzi o jakims brataniu, czy sojuszu z Ukraincami jest
zwyklym wrogiem Polski i najzwyklejszym debilem, ktory nie ma zadnego pojecia
o historii.

350. Data: 2009-04-06 22:51:35

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Dlaczego kłamiesz? Ja twierdzę dokładnie to, że KAŻDY PRACOWNIK KRADNIE.

Dlatego wywalili cie z roboty.

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...