kaszanka

1. Data: 2003-05-15 20:08:15

Temat: kaszanka
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jej baaaaaaaaardzo duuuuuuuuuuużo.
No i pytam, czy macie jakieś fajowe przepisy z wykorzystaniem jej, bo
przysmażana nieco mi się znudziła.
Niezła jest co prawda z grilla, ale nie mam go pod ręką, a pora by opróżnić
zamrażarkę.
Właściwie to przysmażanie nie jest złe, jeśliby conieco do niej dodać -
TYLKO CO?

Czekam cierpliwie na setki pomysłów.
Danka

1. Data: 2003-05-15 20:22:13

Temat: Re: kaszanka
Od: "Dorota Skrzypkowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszanka na sposób francuzki:
kaszankę przysmażyć na grillu do tego podać gorący mus jabłkowy i sałatkę z
sałaty i pomidorów
--

pzdr,

1. Data: 2003-05-15 20:29:19

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:ba0ss1$u93$1@news.supermedia.pl,
Dorota Skrzypkowska <d...@w...pl> a écrit:
> Kaszanka na sposób francuzki:
> kaszankę przysmażyć na grillu do tego podać gorący mus jabłkowy i
> sałatkę z sałaty i pomidorów

Raczej pieczone jablka :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-15 20:44:30

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opróżnić
> zamrażarkę.
> Właściwie to przysmażanie nie jest złe, jeśliby conieco do niej dodać -
Ja dodaje cebule smazona i doprawiam maggi, ale taka oryginalna, pachnaca..
do tego bulka ...
a kaszanka koniecznie z duzymi kawalkami watrobki :)

Marta

1. Data: 2003-05-15 23:10:50

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Skrzypkowska wrote:
> Kaszanka na sposób francuzki:
> kaszankę przysmażyć na grillu

ale ona nie ma pod reka grilla. napisala prawda? ;-)

J ;-)

1. Data: 2003-05-15 23:12:13

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dodaje cebule smazona i doprawiam maggi, ale taka oryginalna,
> pachnaca.. do tego bulka ...
> a kaszanka koniecznie z duzymi kawalkami watrobki :)

Wlasnie tak teraz jem. Mam jeszcze musztarde i brak totalny Marty do
konwersacji ;-)))))

Uklony,

J ;-)

1. Data: 2003-05-16 06:27:33

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda robię tak z grilla - ale myślę, że w piekarniku też powinna wyjść.
kaszankę naciąc wzdłuż, lekko rozchylić i w nacięcie nałożyć bardzo drobno
pokrojoną cebulę, można posypać przyprawami jeśli kaszanka nie jest
przyprawiona. Całość zawinąć w folię aluminiową i na grill lub do
piekarnika.
pozdrawiam
Kama

1. Data: 2003-05-16 06:45:54

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <jurdag@....o2.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie tak teraz jem. Mam jeszcze musztarde i brak totalny Marty do
> konwersacji ;-)))))

Hehe, o tak, o musztardzie zapomnialam, tylko cos nie moge ostatnio dostac
takiej,.. jak kiedys ..:)
A ja mam ostatnio ochote na .... zapomnialam jak sie nazywa.. kartoflanke?
takie cus we flaku, jak kaszanka, tez zwatrobka, ino zamiast kaszy,
ziemniaki zmielone. Jadlam to pierwszy raz w zyciu jakies 2 mies temu.. i...
zniknelo w chwile;))) zapachnialo malizna. :)))

Marta

1. Data: 2003-05-16 07:07:10

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz mi sie przypomnialo, kiszka ziemniaczana:)

Marta

1. Data: 2003-05-16 07:34:46

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska napisal(a):

>Juz mi sie przypomnialo, kiszka ziemniaczana:)

Danie z podlaskiego. Jadlem u kumpla na weselu ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

mam swiezego lososia
Kuchnia Meksykanska - tortillas, quesadillas
Kurczak korma w jogurcie
faq0.5
sałatka