katalog avon 22/23

1. Data: 2003-08-27 12:32:40

Temat: katalog avon 22/23
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tym razem nie obylo sie bez niespodzianek:)
Chyba znowu bede zmuszona zamowic kilka rzeczy!
Zacznijmy od pierwszej strony...
a tam..
trojwymairowy korektor zmarszczek w cenie 59.90 za 30 ml + za 50 gr sliczna
bransoletka
Wszystkie produkty z linia Anew ulegly przecenie:)
Szminki Avon Color za 15.90
Cienie do powiek Duo za 17.90 ( wprowadzili sliczne nowe kolrki!)
Podkłądy: wygladzjacy oraz aksamitny w cenie 17.90
Szminki pielegnacyjne za 11.90
Sypki puder rozswietlajacy w pedzlu za 41.90 z lini Avon
Treselle ( moaj ulubona woda w Avonie za 59.90
I zacyznaja sie zestawiki:
ZESTAW "wszystkodla oczu":sklad:
zelowa maska na oczy
zel pod oczy z liposomami
tusz mocna podkreajacy
cena zestawu 29.90, jego wartosc to 76.70

Zestaw "wszystko dla twarzy"
Kompleks witaminowy w kremie
supernawilz.chlodzaca maseczka
peeling z brazowym cukrem
cena 34.90, cena reg. 89.70!

Zestaw"Wszystko dla wlosow"
Szapon z odzywka 3 w 1 Adv.Techniques
Okragla szczotka do wlosow
Maseczka regenerujaca na zniszczone wlosy
cena 24.90, cena reg. 41,70

Zestaw "wszystko dla ciala"
Ujedrniajacy balsam do ciala
dezodorant antyperp.w kremie on duty
zluszczajacy krem do stop
cena 21.90, cena reg.44.70

No i wreszccie wielkie wydarzenie! Krem antycellul. za 35.90!! Ufff-
wkoncu:)

Perfumki Rare Pearls za 52.90 i Rare Gold 52.90
Passion dance 37.90

Wprowadizli super spray perfumaowanyz brokatem - coprawda maja tylko 30 ml
(bardzo malutko ale sa naprawde godne uwagi) -Dreamlife,Far Away, Little
Black Dress, Perceive.cena 17.90 ,cena reg 26.90
Nowa woda meska Retrospect za 49.90

Nowosc! Zestaw przyborow kosmetycznych, a tam:m.inymi. obcinak do paznkoci i
skorek, nozyckzi,penseta, pilnik, patyczke do skorek, pedzel do rozu,
grzebyk oraz pedzelek do oczu, aplikatory do cieni i male pedzelki do
szminki- cena 24.90
Nail Experts- wsyztsko za 13.90

Wproadzono takze "palete malarska" co prawda jest dosc droga bo w promocji
89.90 (regul.129.90) a jest mala i kolorki akurat mi smzinek nie odpowiadaja
oraz rozu; w sklad palety wchodza:
4 cienie do powiek- sliczne
4 pomadki
roz
gabeczka do rozu
zestaw taki sobie- jak an taki sklad za drogi

Wprowadozno ujedrniajce platki pod oczy z linii SPA (20 platkow w promocji
24,90 reg. 35.90) - ale nie wierze w to "cudo" :)
Zel pod prysznic z kapsulkami za 9.90 - moj ulubiony!
Kazdy balsam z Aromatherpay za 14.90 !
peeling do stop za 9.90
kojaca kapiel cynamonowa tez za 9.90

W katalogu oferta specjalna netto:
zel oczyszcajacy do ciala 20.90
mleczko ujedrniajace do ciala 19.90
krme na rozstepy 29.90
zolta kosmeytczka-kuferek 19.90

jezeli kupisz jakikolwiek produkt naturals - aloes to za 2.90 otrzymasz
dezodorant w kulce

Zestaw upominkowy :naturlas milk & honey Naturals za 19.90 : krem do twrazy
oraz maseczka

Juz jest zielona herbatka w naturalsie( wreszcie) - oczywiscie o 5 zl taniej
bo w promocji kazyd produkt

Wprowaozno nowy zapach plynu do kapieli- miodowy- litr koszutje 16.90
zele aqua 400 mll aloe oraz pink za 10.90!

Wproadzono nowe kolorki tuszow do rzes z linii color trend : niebieski,
rozowy,sreberny za 9.90 - sa naprawde sliczne
Szminki zmiesznae kolrki - tzn dwa kolroki w jednym - super! za 14.90 akzda

na ostatnich stronach glicerynowy krem do rak za 5.90 krem pielegnacyjny do
twarzy za 9.90 i smzinki 2 w cenie jednej za 9.90- takie zwykle ochoronne. w
nocych opakowaniahc to wsyztsko- z gwiazkami..

To wsyztsko co zaslulylo na wieksza uwage.
Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-08-27 12:46:24

Temat: Re: katalog avon 22/23
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kofeinka" <k...@b...pl> wrote in message
> I tym razem nie obylo sie bez niespodzianek:)
trojwymairowy korektor zmarszczek w cenie 59.90 za 30 ml + za 50 gr sliczna
bransoletka

dla jakiego wieku ten kremik? Na dzień czy na noc?

> [...]
roz, gabeczka do rozu
zestaw taki sobie- jak an taki sklad za drogi

A jakie kolorki szminek ma ta paleta?
Nie wiesz czy gdzieś w sieci na jakiejś prv stronie konsultantki można
obejrzeć ten katalog?

Pozdrawiam i dzięki za sprawozdanie. Zawsze czekam na nie z
niecierpliwością.:)
Ela

1. Data: 2003-08-27 13:24:33

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

A czy jest ten nowy podklad? I ile kosztuje?

kinga

Pierścień władzy w Twoim domu. Już na VHS i DVD.
Każdy chce go mieć! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=1898 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-27 13:47:50

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla jakiego wieku ten kremik? Na dzień czy na noc?
Jets to kremik na noc do cery dojrzałej, na twarz , syzje i pod oczy.

nie odpowiadaja

> A jakie kolorki szminek ma ta paleta?
Niestety nie podawali nazw kolorkow ale sa to rozne odcienie czerwonego
> Nie wiesz czy gdzieś w sieci na jakiejś prv stronie konsultantki można
> obejrzeć ten katalog?
Niestety nie mam pojecia:(

Pozdrawiam
Kofeinka

1. Data: 2003-08-27 13:48:57

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy jest ten nowy podklad? I ile kosztuje?

Tak jest podklad Beyond Colour i kosztuje 54.90
Ostatnio byl tanszy( w poprzednim katalogu an kampie 20/21 )

Pozdrawiam
Kofeinka

1. Data: 2003-08-27 14:07:23

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za obszerną relację ;)Mam tylko jeszcze pytanko co jest nowego w
ulotce firmowej, miała ukazać się od 20 kampani?

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2003-08-27 14:13:40

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Aug 2003 15:48:57 +0200, kofeinka wrote:

> Tak jest podklad Beyond Colour i kosztuje 54.90
> Ostatnio byl tanszy( w poprzednim katalogu an kampie 20/21 )

A w kampanii 19 jako demo
/me ma zamiar sobie zamowic Natural Porcelain
Dzieki za informacje o ciekawych rzeczach w katalogu. Widze ze musze
przeprowadzic inwentaryzacje swoich szminek i lakierow ;)
--
Magda

1. Data: 2003-08-27 14:19:46

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Aug 2003 14:07:23 +0000 (UTC), Karla71 wrote:

> Dzięki za obszerną relację ;)Mam tylko jeszcze pytanko co jest nowego w
> ulotce firmowej, miała ukazać się od 20 kampani?

To akurat chyba wchodzi jednoczesnie wszedzie
--
Magda

1. Data: 2003-08-28 06:49:24

Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darth Magda" <t...@n...poczta.onet.pl>
napisal w wiadomosci news:1g80vtfaohfmb$.1b1tlhcxzqivp$.dlg@40tude.net...
> A w kampanii 19 jako demo

Sorry, ze zadaje glupie pytanie, ale chce sie dowiedziec: co to jest to
DEMO? To znaczy mam na co dzien doczynienia z demem w formie
elektroniczniej, na plytce na przyklad, a tu o jakie chodzi? :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-28 07:18:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wroclaw) napisał/a w

> Sorry, ze zadaje glupie pytanie, ale chce sie dowiedziec: co to
> jest to DEMO?

Żadne głupie, ja nawet nie wiedziałam o takich produktach zanim nie
nawiązałam bliższej znajomości i współpracy z moją konsultantką;)

Każda konsultantka co miesiąc otrzymuje wraz z paczką z kosmetykami
nowy katalog oraz specjalną gazetkę - broszurkę o nazwie Panorama. Jest
tam napisane, jak skutecznie wciskać produkty Avonu swoim klientkom,
jakie próbki można zamówić (płatne oczywiście), etc. oraz są
zaprezentowane wybrane dwa nowe kosmetyki, wchodzące od następnego
katalogu, które można zamówić po jednej sztuce w określnej kampanii za
połowę ceny katalogowej, a czasem nawet jeszcze mniej.
Szkoda tylko, że są to zazwyczaj edt albo kolorówka, więc nie znając
zapachu ani pasującego odcienia, raczej jest to kupowanie w ciemno.
No i tylko konsultantka tak może, bo to teoretycznie produkt do
DEMOnstracji;)

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

Wyrwane włosy :((( Czy i kiedy odrosną?
twarde piety
L'Oreal Colour Juicy
AVON chyba do kofeinki...