kebab (pytanie zza slupa)

1. Data: 2005-08-18 11:48:07

Temat: kebab (pytanie zza slupa)
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy probowal ktos z was kebab Knorra (zestaw: buleczki, przyprawa do
miesa i sos czosnkowy)? Jakie wrazenia? Waryo, czy lepiej isc do Turka?
Oczywiscie nie interesuja mnie odpowiedzi ,,lepiej samemu zrobic'', bo i
tak nie zrobie ;) ale wszelkie uwagi zaslupie mile widziane.

th

2. Data: 2005-08-18 12:02:49

Temat: Re: kebab (pytanie zza slupa)
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Theli <g...@w...pl>:

> [...]
> Turka? Oczywiscie nie interesuja mnie odpowiedzi ,,lepiej samemu
> zrobic'', bo i tak nie zrobie ;) ale wszelkie uwagi zaslupie mile

Yyy mi się wszystko co Knorra niezbyt dobrze kojarzy. Ja robię sobie
sandwicze (bo kebab to to nie będzie, ten Knorra również) tak:

Pierś kurczaka pocięta w drobne paseczki (ok. 3cm), zalewam to oliwą i
doprawiam przyprawą do gyrosa (zapomniałem jakiej firmy), tak leży jeden
dzień w lodówce. Następnie robię sobie te kurczaki na grillu (można w
opiekaczu). Jako chleb można wziąć ten turecki okrągły (ciężko znaleźć,
pociąć w ćwiartki) albo gotową pitę - całkiem niezła jest taka niedua,
polska, perforowana na krawędzi aby łatwiej otworzyć. Pitę na grill, ew.
do opiekacza, aby się podgrzała i otworzyła. No i wkłada się te kurczaki
do środka, do tego sałatkę (jak kto woli - ja lubię kapustę pekińską,
cebulę i rzodkiewki) i zalewa sosem czosnkowym (jogurt wymieszany z
wyciśniętym czosnkiem).

Ew. pitę można sobie przygotować samemu.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

3. Data: 2005-08-18 12:10:28

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-18 13:48:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Theli* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Oczywiscie nie interesuja mnie odpowiedzi ,,lepiej samemu zrobic'', bo i
> tak nie zrobie ;) ale wszelkie uwagi zaslupie mile widziane.

Iść do Turka, w Plazie na ten przykład.
Bułeczki - bezsensowne, nic w nie nie wchodzi, i pękają - jeśc się nie da.
przyprawa - sól, sól, sól- i chyba jakiś barwnik do tego, bo czerwonej soli
nie widziałam ;>
sos - naprawde lepiej samemu zrobic ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

4. Data: 2005-08-18 12:13:42

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> przyprawa - sól, sól, sól- i chyba jakiś barwnik do tego, bo czerwonej soli

Dzieki :) o to mi chodzilo

th

5. Data: 2005-08-18 12:14:56

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Pierś kurczaka pocięta w drobne paseczki (ok. 3cm), zalewam to oliwą i
> doprawiam przyprawą do gyrosa (zapomniałem jakiej firmy),
[...]
> albo gotową pitę

No to tez zaslupne :)

> Ew. pitę można sobie przygotować samemu.

Nie mozna, ma sie 2 lewe rece do drozdzowego ciasta. :)

th

6. Data: 2005-08-18 13:13:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Theli <g...@w...pl>:

> [...]

> No to tez zaslupne :)

> Nie mozna, ma sie 2 lewe rece do drozdzowego ciasta. :)

Ale ono chyba nie jest do końca drożdżowe. ;)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

7. Data: 2005-08-18 13:14:05

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Lia <L...@p...onet.pl>:

> Iść do Turka, w Plazie na ten przykład.

Lepiej do Samiry (Pola Mokotowskie) - ale to nie jest Turek...

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

8. Data: 2005-08-18 13:14:59

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-18 15:14:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Konrad Kosmowski* skreślił te oto słowa:

> Lepiej do Samiry (Pola Mokotowskie) - ale to nie jest Turek...

No już widzę jak Theli wsiada w pociąg i gna do stolicy :P

9. Data: 2005-08-18 13:22:43

Temat: Re: kebab (pytanie zza slupa)[OT]
Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:

> Lepiej do Samiry (Pola Mokotowskie) - ale to nie jest Turek...

zrobię mały off topic ale co mi tam :) będziemy przejazdem w wawie i
chcielibyśmy zjeść gdzieś obiad(albo coś a'la obiad jednodaniowy).
możecie polecić miejsce gdzie można zjeść coś dobrego do 40 zł na łebka?
googlając znalazłam trochę miejsc ale ceny hmmm trochę inne niż w krakowie.

papatki
kanta
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

10. Data: 2005-08-18 13:24:59

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Aug 2005 15:22:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kanta*, w
wiadomości news:<news:de2226$qt1$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> googlając znalazłam trochę miejsc ale ceny hmmm trochę inne niż w krakowie.

Chińszczyznę :) Z budki niedaleko przystanku metra "Politechnika"
Nie wiem, z czego to robią, ale jest boska :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Pierogi z kukurydzą i z cebulą
co sadzicie o ........
Prosty przepis na podgrzybki
rodzaje mąki