co sadzicie o ........

1. Data: 2005-08-18 09:48:46

Temat: co sadzicie o ........
Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio czytałem na grupie parę wypowiedzi na temat jakości i szybkości
suszenia grzybów w suszarkach elektrycznych z nawiewem.
Widzę ze jest kilka typów tych suszarek, czy się kierować przy zakupie..
jakieś sugestie i opinie.

Jędrek

2. Data: 2005-08-18 10:29:30

Temat: Re: co sadzicie o ........
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> suszenia grzybów w suszarkach elektrycznych z nawiewem.
> Widzę ze jest kilka typów tych suszarek, czy się kierować przy zakupie..

Nie mam pojęcia czym się kierować. Ja bym się kierowała pojemnością i
zużyciem prądu, a na końcu ceną. Ja tam używam do tego celu piecyka gazowego
lub kombiwaru (o dziwo, swietnie sobie radzi w tym temacie);P - kurczki też
pysznie przypieka:)

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2005-08-18 10:38:07

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suszenia grzybów w suszarkach elektrycznych z nawiewem.
> Widzę ze jest kilka typów tych suszarek, czy się kierować przy zakupie..

ja mam suszarkę od wielu lat, dobre 8 albo i dłużej. Nie pamiętam nazwy
firmy, musiałabym sprawdzić w domu, ale to zdaje się firma z Radomia która
młynki do kawy robiła, w każdym razie stara polska firma.
Czym się kierować przy zakupie? Na pewno ilością sit - zdecydowanie lepiej
kupić tę, która ma 4 sita a nie trzy, no i wybrać taką, która ma te sita z
przezroczystego plastiku, bo wtedy widac co się dzieje w środku bez
podnoszenia pokrywy czy sit.

Wykorzystujemy ją przede wszystkim do grzybów, ale również jabłek, gruszek,
majeranku. Zdarzało się suszyć nadwyżki domowego makaronu, seler, buraki,
marchewkę, sliwki a w tym roku chcę spróbowac zrobić suszone pomidory, ale
co mi z tego wyjdzie... okaże się;-)

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2005-08-18 22:44:25

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):
[...]

> [...]
> marchewkę, sliwki a w tym roku chcę spróbowac zrobić suszone pomidory, ale

Przy południowozachodnich oknach małem dzisiaj ponad 54 stopnie, po co
mi suszarka,
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-08-19 05:12:43

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Basia napisał(a):
> [...]
>
> Przy południowozachodnich oknach małem dzisiaj ponad 54 stopnie, po co
> mi suszarka,

na przełomie września i października też tyle będziesz miał żeby wysuszyć
grzyby?

Basia

6. Data: 2005-08-19 06:27:31

Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy południowozachodnich oknach małem dzisiaj ponad 54 stopnie, po co
> mi suszarka,
> pozdr. Jerzy

przecież nikt Cię nie pytał po co tobie suszarka, czytaj uważnie pytanie
jeżeli masz cos konkretnego do powiedzenia, a tak to tylko obciążasz
internet
az

7. Data: 2005-08-19 16:31:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

onet napisał(a):

> przecież nikt Cię nie pytał po co tobie suszarka, czytaj uważnie pytanie
> jeżeli masz cos konkretnego do powiedzenia, a tak to tylko obciążasz
> internet
> az

Walisz rusycyzmami aż miło. Nie mnie a ciebie powinno dać do myślenia
kto i gdzie musi grzyby suszyć aby za to nie płacić.
;-)
pozdravlaju Jerzy

8. Data: 2005-08-19 17:34:49

Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Walisz rusycyzmami aż miło. Nie mnie a ciebie powinno dać do myślenia kto
> i gdzie musi grzyby suszyć aby za to nie płacić.

no widzisz ,.... nawet nie umiesz poprawnie skleić zdania ;)
Jędrek

Prosty przepis na podgrzybki
rodzaje mąki
Ciasto z porzeczkami