kiedy odrosnie trawa

11. Data: 2016-10-20 11:25:32

Temat: Re: kiedy odrosnie trawa
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2016 o 01:25, Ikselka pisze:

> Nie martw się, wiosną sie odrodzi, jej korzeniom nic się na pewno nie
> stało.
No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
klacie łyse miejsce około 6 cm.
Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)
Jacek

12. Data: 2016-10-20 11:52:01

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-20 o 11:25, Jacek pisze:

> No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
> przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
> klacie łyse miejsce około 6 cm.
> Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

Wiosną odrodzi. No, chyba że w skład kremu wchodził Roundup.

13. Data: 2016-10-20 14:48:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2016 o 11:25, Jacek pisze:
> No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
> przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
> klacie łyse miejsce około 6 cm.
> Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

Ty lepiej podaj, co to był za krem, który tak błyskawicznie zadziałał!

Ewa

14. Data: 2016-10-20 16:02:00

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2016 o 14:48, FEniks pisze:

> Ty lepiej podaj, co to był za krem, który tak błyskawicznie zadziałał!
>
> Ewa

Krem Perfecta EpiLady. U żony efekt bardzo ok :-)
Jacek

15. Data: 2016-10-20 16:30:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2016 o 11:52, wolim pisze:

> Wiosną odrodzi.

Myślę raczej, że gdzieś tak na początku lata.

Ewa

16. Data: 2016-10-20 17:28:18

Temat: Re: kiedy odrosnie trawała wysmarowana
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2016 11:25, Jacek pisze:

> No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
> przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na klacie łyse
> miejsce około 6 cm. Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

Przytuliłeś żonę po bożemu? Znaczy - "żona" była wysmarowana na klacie kremem do
depilacji? Rozumiem, stąd ten cudzysłów przy słowie żona. Jak dla mnie. Mojej, na
szczęście, z natury włosy na cyckach nie rosną.

17. Data: 2016-10-20 17:45:06

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2016 o 17:28, collie pisze:

> Przytuliłeś żonę po bożemu? Znaczy - "żona" była wysmarowana na klacie
> kremem do depilacji? Rozumiem, stąd ten cudzysłów przy słowie żona. Jak
> dla mnie. Mojej, na szczęście, z natury włosy na cyckach nie rosną.
Żona była w wannie, a wysmarowane miała nogi. Wyobraź sobie, że przy
takim przytulaniu klata do klaty raczej nie przylega.
Poza tym ;-) było
Jacek
PS
tak naprawdę, to u mnie klata bez zmian. Sekundowy kontakt z kremem nie
zmienił samczego "futerka".

18. Data: 2016-10-20 18:51:22

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> przytuliłem żonę, a. Teraz mam na klacie łyse miejsce około 6 cm.

Hejka. Było ostro ;-)
Pozdrawiam drapieżnie Ja...cki

19. Data: 2016-10-21 14:18:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-20 18:51, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

Żona jak Żyleta.

20. Data: 2016-10-23 01:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Oct 2016 11:25:32 +0200, Jacek napisał(a):

> No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
> przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
> klacie łyse miejsce około 6 cm.
> Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

Obserwuj, "kiedy i czy" odrastają na klacie żony (czy na czym tam, co
akurat przytulałeś swoją klatą) 3-]

Pochwała drożdży
trzmiele w kompostowniku
Dynia zamiast ogórków