kieszonkowe dla 6 latki

110. Data: 2007-05-21 13:47:18

Temat: Re: kieszonkowe dla 6 latki
Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez ja nie napisalm ze ona ma cos przeciwko tylko  zapytalam czy ma cos
> przeciwko.

bo zalozylas ze ma :)

> uderz w stol ...? zdecydowanie nie ,nigdy nie kupilam dziecko zadnej
> barbie itd,

a ja kupilam. moja corka miala cale tony barbie. jakos nie wyrosla na
konformistke, a wrecz przeciwnie.

> a ja wole  aby nie kombinowalo bo kombinowanie zostaje na starosc.

a i dobrze. kombinowanie nie kojarzy mi sie z negatywna cecha. wole ludzi
myslacych niz wyciagajacych tylko reke. samodzielnosc sie liczy.

> autorka daje kieszonkowe ja nie(nie mowie ze we wrzesniu nie bede dawala
> np. 2 zl na sok w sklepiku a co z tym zrobi moje dziecko to juz nie wiem
> czy kupi sok czy wrzuci do skarboki)  ale mysle ze w gruncie rzeczy
> nasze podejscie do sprawy wychowania jest podobne.

tez uwazam, iz jeden rodzcic od drugiego za wiele sie nie rozni. kazdy chce
dobrze dla swojego dziecka. :)

iwon(K)a

112. Data: 2007-05-21 13:50:21

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> |
> dobrze to powiem inaczej - jeśli w tym samym czasie sprzątam ten ogród i ja,
> to tak - oczekuję od niej pomocy. Natomiast gdybym ja w tym czasie leżała
> odłogiem i pracowała na swoją opaleniznę - to za wykonanie pracy za mnie,
> bym jej zapłaciła ( wykluczyć tu należy porozrzucane zabawki, rower i
> wszystkie sprzęty służące jej do zabawy ponieważ wychodzę z założenia i tego
> ją uczę że po sobie trzeba sprzątać ).

a to podobnie myslimy :)

> Ale w związku z tym że nie potrafiłabym swojej pracy zwalić na barki mojego
> dziecka - więc nie będzie dorabiała na moim lenistwie i musi niestety czekać
> na kieszonkowe :)

zauwazylam, ze czesto dzieci lubia to lenistwo doroslych. maja przy tym wiele
zabawy. powaznie. sproboj raz. :))

iwon(K)a

113. Data: 2007-05-21 16:10:31

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> chce to
> |
> to i tak nie dostanie :)

zero demokracji jak widac. dziecko i tak sie wylamie, kwestia czasu :)

iwon(K)a

114. Data: 2007-05-22 08:31:53

Temat: Re: kieszonkowe dla 6 latki [OT]
Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@h...com napisała:
> nie wiem co u solany,ale udalo mis sie znalezc link do sveany

Solana (Magda) jest autorką tej strony:
http://www.modersmal.net/polska/

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

PS. Dobrze zobaczyc dawna grupowiczke i przeczytac, ze wszystko OK

115. Data: 2007-05-22 13:30:23

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena wrote:

> Solana (Magda) jest autorką tej strony:
> http://www.modersmal.net/polska/

I jeszcze to:

http://www.busk.net/services.html

Nie wkleilam glownej strony, jako ze po szwedzku. Jest tam tez link do
strony ktora Ty podalas.

pozdrawiam
Kasia

116. Data: 2007-05-23 13:41:02

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

l...@h...com wrote:

> Witam rowniez,

Fajnie ze tu zagladnelas :)
I dzieki za podzielenie sie Waszymi doswiadczeniami. Daly mi sporo do
myslenia i z pewnoscia bede w krotce szperac w bibliotece pod tym katem
:)

> nie wiem co u solany,ale udalo mis sie znalezc link do sveany
> http://www.sveana.com/
> Tylko to juz nie jest ta sveana sprzed kilku lat. Zmienila sie.
> Milej lektury.

No wlasnie. W sumie kazdy sie zmienil, jedni moze tylko wiecej niz
inni ;)

Mam nadzieje ze okres prob zycia jest juz za Wami i ze odreagowanie
tego wszystkiego jedynie Was wzmocni :)

pozdrawiam
Kasia

117. Data: 2007-05-24 22:28:55

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No faktycznie, z powodu podobnego zachowania już w college'u Bill Gates nie był
lubiany, i przez to mógł się ożenić
jedynie z własną sekretarką.....
JaC

> tego nie twierdze ale nie podoba mi sie to ze dzieci kalukluja i wybieraja co im
sie bardziej oplaca, boje sie ze moze
to sie przelozyc na inne sprawy np. towarzyskie.

118. Data: 2007-05-25 11:32:13

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> No faktycznie, z powodu podobnego zachowania już w college'u Bill
> Gates nie był lubiany, i przez to mógł się ożenić jedynie z własną
> sekretarką.....
> JaC

:D

zmiana klasy