zmiana klasy

1. Data: 2007-05-10 17:23:19

Temat: zmiana klasy
Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn we wrześniu debiutuje jako uczeń. Niestety, okazało się, że nie trafił
do jednej klasy z kolegami z zerówki i tu pytanie: warto uderzać do szkoły z
prośbą o przeniesienie go do klasy równoległej? Jeśli tak, do kogo -
dyrekcji czy sekretariatu? Zmiana by ułatwiła życie nam (znajomi rodzice,
czasem odbieramy ich dzieci, a oni nasze, mieszkamy blisko siebie) i dziecku
(przyjaciele od maluchów, łatwiej będzie uzupełniać braki po jakiejś
nieobecności). Wydaje mi się, że szkoły niechętnie odnoszą się do takich
próśb, ale może się mylę?

--
Monika

2. Data: 2007-05-10 18:09:11

Temat: Re: zmiana klasy
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:46435509$...@n...home.net.pl,
Monikas <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> będzie uzupełniać braki po jakiejś nieobecności). Wydaje mi się, że
> szkoły niechętnie odnoszą się do takich próśb, ale może się mylę?

Już wiecie kto jest w jakiej klasie? U nas było wiadomo we wrześniu, a
wcześniej ew. pisało sie prośbę o to, aby dziecko było w klasie z konkretną
kolezanką czy kolegą. Do próśb się przychylali, a w dniu ogłoszenia kto jest
w jakiej klasie już nie dało się nic załatwić - tylko to było 1 wrzesnia.

pozdrawiam Tatiana
--
Zawsze lubimy tych, którzy nas podziwiają,
lecz nie zawsze lubimy tych, których my podziwiamy.

3. Data: 2007-05-10 18:12:05

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzupełniać braki po jakiejś nieobecności). Wydaje mi się, że szkoły
> niechętnie odnoszą się do takich próśb, ale może się mylę?

do stracenie nie masz nic wiec warto ,pismo zanosisz do sekretariatu a
decyzje przeciez podejmuje dyrekcja.

p.oczekujaca na liste przyjetych do 1 klasy.

zalążek psychola w klasie pierwszej
zakonczenie roku-prezent-kwota-itd:- )
Jakie mundurki wybrać?
Nawrot rotawirusa w ciagu 2 tygodni
gdzie jakis dobry serwis www o ADHD i Alergii ?