klamka/nieklamka

11. Data: 2011-01-19 15:25:06

Temat: Re: klamka/nieklamka
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
news:ih6s43$daq$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
>>
> jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
> ale czy będzie skuteczny?

Są zamki, których rygiel zamiast klamki odsuwany jest kluczem. Wtedy
wystarczy dowolny uchwyt na drzwiach.

12. Data: 2011-01-19 15:34:17

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "zlotowinfo", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
>>
> jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
> ale czy będzie skuteczny?

To rozwiązanie do drzwi i jak najbardziej będzie działać, pytanie tylko jak
mocno ma drzwi trzymać, bo to zatrzaskówka. Zwykły zamek nie puści pod
naciskiem, ten tak i jeśli na przykład naciśnie na drzwi (w kierunku w
którym się otwierają, oczywiście) jakiś większy pies, to mają pełne prawo
się otworzyć.

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

13. Data: 2011-01-19 17:23:08

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-18 16:14, Borys Pogoreło pisze:

> Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

Zależy która, tymi małymi nie da rady pokonać oporu sprężyny (chyba że
Pudzian).

Ale ja mam jako klamkę w jednym miejscu coś takiego jak WC112 z tego
katalogu i dla dorosłej osoby jest OK, dzieci do lat 10 mają trochę za
mało siły.

KJ

Jaki budzik DCF?
Co zrobić z "energooszczędną"?