« poprzedni wątek | następny wątek » |
351. Data: 2009-12-16 08:10:45
Temat: Re: klaps wychowawczy
Sender wrote:
> glob pisze:
>
> > Cz�owiek przez nagrod� szybciej zrobi post�py ni� przez karanie. To co
> > ty bredzisz, bo to s� brednie , kt�re doprowadzi�y do tego i� mieli�my
> > w�adc�w psycholi morduj�cych ludzi milionami, wszyscy oni byli surowo
> > wychowywani, bici za najmniejsze przewinienie, Hitler byďż˝ wychowywany
> > w spos�b surowy, po katolicku.
> > Wed� do wi�zienia, oni wszyscy byli bici przez rodzic�w, co nast�pnie
> > spowodowa�o �e byli innych, bo tylko tak� rzeczywisto�� im pokazano.
> > To wszystko , ten brak klapsa ma przerwaďż˝ mechanizm agresji w
> > spo�ecze�stwie, aby ci ''twoim zdaniem'' dobre bite dzieci nie
> > l�dowa�y w kryminale za rozboje na innych. Bo �atwiej na takich
> > wzorach agresywnie domaga� si� o swoje ni� pomy�le�. Jak b�dziesz tak
> > traktowa� dzieciaka, to jako zatroskany tatu�, b�dziesz stawa� w
> > s�dzie i bredzi�= to dobry ch�opak by� i niewiele pi�= bo takie s�
> > konsekwencje bicia, a p�niej sfrustrowany tatu� znowu b�dzie
> > racjonalizowa�, �e to wina telewizji............nie to nie wina
> > telewizji, �e ci gnojek na klatce ryja rozbija, on robi to co mu tatu�
> > pokazaďż˝.
>
> Nie wpadaj mo�e od razu w tak� skrajno��, co?
> Owszem, skuteczno�� nagr�d nie kwestionuj�, jednak zwykle jest ona tylko
> do pewnego momentu, poniewa� wraz z ilo�ci� warto�� nagr�d spada, a
wi�c
> ro�nie ich koszt.
> Pewnie, �e katowanie to jest r�wnie porypany pomys�, jak rozpieszczanie
> dzieciaka, czy jego zepsucie, dla tego wszystko powinno byďż˝ stosownie
> wywa�one.
> A nawet, jak jest wywa�one, to i tak nie mo�na chyba doszukiwa� sie tu
> jaki� sztywnych regu� czy zasad, poniewa� znam przypadki zar�wno
> praktycznie bezstresowego, jak tradycyjnego czy nawet bardzo surowego
> wychowania i w ka�dym z przypadk�w dzieciaki zesz�y na bardzo z��
drogďż˝,
> tak�e w s�dzie to tylko ich matka z ojcem �zy wylewali i bezradnie
> rozk�adali r�ce.
> MS
Nie schodzę w skrajności, bo ciężko prześledzić życie =bitego= i
=niebitego=, a mianowicie ;co wpłyneŁo że =bity= nie wylądował w
kryminale, a =niebity= ,tak. Z obserwacji społecznych wynika iż =bici=
najczęściej lądują w kryminale, niż =niebici= i to jest racjonalne, bo
=niebitemu= nikt nie wpoił rozwiązywania problemów za pomocą bicia.
Ludzie szukają ułatwień i bity często ucieknie się do bicia, bo tak mu
pokazano i tak jest łatwiej.
Z twoich postów wynika, że byłeś bity, bo ta bójka z kolegą jest
ewidentnym nakręcaniem i usprawiedliwianiem agresji,= odegrałeś przed
kolegą swojego rodzica =nic więcej. A to potrzebne nie było, być może
teraz on leje swoją żonę= a to wszystko przez twoich rodziców i dalej
w przeszłość= widzisz jak mechanizm się nakręca? Z drobiazgów się
nakręca, aż do tego co mamy obecnie w społeczeństwie, na tej samej
agresji bezmózgi naśladują rodziców i biją dzieci, a dzieciak pobił
kolegę, bo słyszał że to Żyd.itd. Jedzisz na emocji nienawiści w
stadzie , wytworzonej przez bezmózgów.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
352. Data: 2009-12-16 08:27:55
Temat: Re: klaps wychowawczyOn 16 Gru, 08:21, Sender <m...@k...pl> wrote:
> gazebo pisze:
> > Użytkownik Sender napisał:
> >>> to, ze dostales i pamietasz powinno o czyms swiadczyc, nie sadzisz? a
> >>> jesli zracjonalizowales (nie lubie tego slowa)to sobie pozytywnie to
> >>> warte zastanowienia dlaczego
> >> I świadczy, że nauka nie poszła w las. Im większe przewinienie tym
> >> większa kara. Ojciec przeważnie prał mnie na spokojnie, bez emocji,
> >> najpierw tłumacząc za co. Głupotą byłoby chyba samo tłumaczenie,
> >> zwłaszcza we wczesnych latach dzieciństwa, ponieważ dzieciak nie ma
> >> jeszcze tak bardzo rozwiniętego aparatu pojęciowego, żeby zrozumieć, co
> >> zrobił źle i dlaczego. Ojciec pogadałby sobie tylko, a mnie jednym uchem
> >> wpadło, a drugim wypadło i to byłby cały efekt wychowawczy. A tak
> >> dotkliwa kara znacznie wydłuża pamięć i bardzo wzbogaca aparat pojęciowy
> >> w zakresie rzeczy niedozwolonych. A że staruszek był sprawiedliwy i
> >> potrafił być autorytetem to nie mam za co do niego chować jakiejś urazy.
> >> I to wcale nie jest racjonalizowanie.
> > powiem krotko, wspolczuje
> Jesteś po prostu maminsynek i melepeta.
> I w dodatku starasz się rozdrażnić kogoś, kogo nie powinieneś.
> Pewnie i tak mi nie uwierzysz na słowo, nawet jakbym ich napisał tu
> cierpliwie i milion, ale jak bym Cię raz piznął w łeb, to byś od razu
> uzyskał właściwą perspektywę na celowość i skuteczność tej praktycznej i
> czasem jedynej słusznej (tak jak np. w Twoim przypadku) metody.
> MS- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -
Wypieranie upokorzenia doznawanego przy biciu przez
najblizsze osoby ma zasieg niekiedy dozywotni.
Uwazam, ze mimo, iz mozesz o tym nie wiedziec, lub udawac,
ze nie wiesz, to nie musisz jednak od razu robic z siebie macho,
ktory nie zna innych metod rozmowy, jak walenie kogos, chocby
i wirtualne, po glowie.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
353. Data: 2009-12-16 08:28:12
Temat: Re: klaps wychowawczy"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:hg7o26$alv$1@news.interia.pl...
Ciezko rozmawiac z kims kto twierdzi ze dzieci sie bija
tylko w rodzinie patologicznej.
Taki ktos to przedtelewizorny teoretyk.
Stwierdzam fakt, ok, moze powinienem delikatniej.
Pozdrawiam,
Duch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
354. Data: 2009-12-16 08:29:09
Temat: Re: klaps wychowawczy"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message
news:hg7r39$4f7$1@inews.gazeta.pl...
> Nie bede pytac, jakie, bo z pewnoscia cos wymyslisz. Ja wiem, ze myslacy
> rodzic nie ma takich sytuacji.
Przy dziecku, myslenie nie zalatwia wszystkich problemow.
A czesto teoretycy o dzieciach wlasnie taki argument stosują.
Nawet jesli myslisz o roznych konsekwencjach to dziecko i tak
zaskoczy - to jest _norma_ w wychowaniu dzieci.
Ten kto nie zajmowal sie dziecmi ten mowi ze
wszystko trzeba bylo przemyslec.
Pozdrawiam,
Duch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
355. Data: 2009-12-16 08:36:00
Temat: Re: klaps wychowawczyTrudno się temu dziwić.
Dla Debili patologia to "normalny", codzienny składnik ich egzystencji.
Tak jak np gnój dla świń.
PS: OK, może powinienem ~delikatniej. ;)
--
CB
Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:hga5mk$ogj$1@news.dialog.net.pl...
> Ciezko rozmawiac z kims kto twierdzi ze dzieci sie bija
> tylko w rodzinie patologicznej.
> Taki ktos to przedtelewizorny teoretyk.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
356. Data: 2009-12-16 08:51:39
Temat: Re: klaps wychowawczy
Sender wrote:
> glob pisze:
>
> > Nie schodz� w skrajno�ci, bo ci�ko prze�ledzi� �ycie =bitego= i
> > =niebitego=, a mianowicie ;co wp�yne�o �e =bity= nie wyl�dowa� w
> > kryminale, a =niebity= ,tak. Z obserwacji spo�ecznych wynika i� =bici=
> > najcz�ciej l�duj� w kryminale, ni� =niebici= i to jest racjonalne, bo
> > =niebitemu= nikt nie wpoi� rozwi�zywania problem�w za pomoc� bicia.
>
> Chyba dalej piszesz faktycznie o biciu dzieci i to bynajmniej nie w
> celach wychowawczych, ale wy�adowaniu agresji, gdy tym czasem to jest
> w�a�nie skrajno��, o kt�rej wspomina�em.
>
> > Ludzie szukaj� u�atwie� i bity cz�sto ucieknie si� do bicia, bo tak mu
> > pokazano i tak jest �atwiej.
> > Z twoich post�w wynika, �e by�e� bity, bo ta b�jka z koleg� jest
> > ewidentnym nakr�caniem i usprawiedliwianiem agresji,= odegra�e� przed
> > koleg� swojego rodzica =nic wi�cej. A to potrzebne nie by�o, by� mo�e
> > teraz on leje swoj� �on�= a to wszystko przez twoich rodzic�w i dalej
> > w przesz�o��= widzisz jak mechanizm si� nakr�ca? Z drobiazg�w si�
> > nakr�ca, a� do tego co mamy obecnie w spo�ecze�stwie, na tej samej
> > agresji bezm�zgi na�laduj� rodzic�w i bij� dzieci, a dzieciak pobi�
> > koleg�, bo s�ysza� �e to �yd.itd.
>
> Owszem, wszystko ma zwi�zek przyczynowo - skutkowy, jednak po
> przemy�leniu zgadzam si� z Redartem, �e stosunki spo�eczne rz�dz� si�
> holistycznymi zasadami i nie mo�esz wskazywa� tylko na jeden konkretny
> czynnik.
>
> > Jedzisz na emocji nienawi�ci w
> > stadzie , wytworzonej przez bezm�zg�w.
>
> Chyba nie dostrzegasz kolego ironii tego stwierdzenia. Je�li ja jestem
> z�y, to Ciebie cechuje poj�cie chyba jeszcze nie znane w swoim
> negatywnym brzemieniu, a gdybym miaďż˝ kiedyďż˝ dzieci, to wcale nie
> musia�bym ich pra�. Przy najci�szych przewinieniach posadzi�bym je
> przed kompem i kaza� zamieni� ze 2 zdania z Tob�. To w zupe�no�ci
> starczy�oby za najokrutniejsz� kar� i nakarmi�o do syta potwora, kt�rego
> we mnie dostrzegasz ;-)
> MS
Redart to przygłup i skrajny niekontaktowiec własnych emocji, on
gdzieś jest na saturnie.
Opisuje ci formę, według której ludzie się podporządkowują na
wzajemnym wzorowaniu, Hitlerowi większość niemców niedowierzała, ale
ilość tych niemców nawet w niedowierzaniu zamkneła nad nimi formę
ślepego posłuszeństwa. Widzisz w naszym społeczeństwie, nie jest ważna
prawda, mądrość, ale ilość ludzi, drobna nienawiść przez ilość narasta
do wojen.
A sytułacja w naszym społeczeństwie jest nadzwyczaj przykra, bo każdy
tak się boji, że stylizuję się na siłę, na agresję, by cokolwiek
osiągnąć. Aż ciężko żyć.
I ty nakręcasz jak świr na sznureczku stada, któremu stado nasrało w
oczy, sam jesteś przerażony tym co robisz, ale powielasz. Każdy z
niemców był przerażony, nawet sam wódź= bo co mi zrobią inni jak
powiem =pas.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
357. Data: 2009-12-16 09:28:19
Temat: Re: klaps wychowawczyOn 16 Gru, 10:06, Sender <m...@k...pl> wrote:
> Hanka pisze:
> > Wypieranie upokorzenia doznawanego przy biciu przez
> > najblizsze osoby ma zasieg niekiedy dozywotni.
> > Uwazam, ze mimo, iz mozesz o tym nie wiedziec, lub udawac,
> > ze nie wiesz, to nie musisz jednak od razu robic z siebie macho,
> > ktory nie zna innych metod rozmowy, jak walenie kogos, chocby
> > i wirtualne, po glowie.
> A dojrzałość m.in. polega na tym, że człowiek potrafi reagować
> adekwatnie do sytuacji, w tym także przyjmować pozycje obronne,
> nawet jak nie honoruje przemocy i agresji.
Ok.
Pamietam i o tym, ze KAZDY ma swoj przepis na zycie
i na reagowanie.
Trudno mi jednak poukladac, w sobie, Twoj obraz, z tych
klockow, ktore tu wrzucasz.
Czesto bowiem na koncu kolejnego seansu ukladania
wychodzi mi napis PROWOKACJA.
Pytanie brzmi:
Czy warto rozmawiac z Senderem?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
358. Data: 2009-12-16 09:32:46
Temat: Re: klaps wychowawczy
Sender wrote:
> glob pisze:
> > Redart to przyg�up i skrajny niekontaktowiec w�asnych emocji, on
> > gdzieďż˝ jest na saturnie.
> > Opisuje ci form�, wed�ug kt�rej ludzie si� podporz�dkowuj� na
> > wzajemnym wzorowaniu, Hitlerowi wi�kszo�� niemc�w niedowierza�a, ale
> > ilo�� tych niemc�w nawet w niedowierzaniu zamkne�a nad nimi form�
> > �lepego pos�usze�stwa. Widzisz w naszym spo�ecze�stwie, nie jest
wa�na
> > prawda, m�dro��, ale ilo�� ludzi, drobna nienawi�� przez ilo��
narasta
> > do wojen.
>
> W�a�nie ku*rwa zobaczy�em wreszcie, jak niesiesz tutaj jako bia�y
> go��bek pierdolon� ga��zk� pokoju, zadowolony?
>
> > A sytu�acja w naszym spo�ecze�stwie jest nadzwyczaj przykra, bo ka�dy
> > tak si� boji, �e stylizuj� si� na si��, na agresj�, by cokolwiek
> > osi�gn��. A� ci�ko �y�.
>
> A tu widz�, jak dr�ysz ze strachu przed agresj� w useniecie, a zw�aszcza
> na psp.
>
> > I ty nakr�casz jak �wir na sznureczku stada, kt�remu stado nasra�o w
> > oczy, sam jeste� przera�ony tym co robisz, ale powielasz. Ka�dy z
> > niemc�w by� przera�ony, nawet sam w�d�= bo co mi zrobi� inni jak
> > powiem =pas.
>
> A tu mam nadziej�, �e chocia� Tobie jednemu stado nie nasra�o w oczy i
> zareagujesz prawid�owo, gdy niniejszym powiem: pas.
> I tymczasem bez jebanego odbioru, ok?
> MS
Patrz, taka historyjka= Duch wjeżdza do kryminału, z artykułu=
znęcanie nad rodziną=.......brzydki artykuł........co się dzieje?
Jeden grypser do Ducha------- pokaż białko ziomuś?
Duch------, co?
Grypser------za co siedzisz?
Duch '' pokazuje papiery ''
Co się dzieje dalej?
Duch nakrył się kopytami, wstał, co się stało?= Duch znowu nakrył się
kopytami, co się stało........ Duch znowu nakrył się kopytami.
A dlaczego, bo kryminaliści rozmawiają z psychologami i ci próbują im
wstawić blokadę, aby nad dzieckiem , żoną ,nie powielał tego co mu
zrobili rodzice, przez co pobił na imprezie kolegę ze skutkiem
śmiertelnym i powielił jedynie to co mu pokazano. On wie że przez ojca
siedzi i musi z nim zerwać, nie powielać go, bo znowu będzie siedział
i teraz taki Duch jest obrazem jego ojca przez którego siedzi.
Teraz grybsior wychodzi na wolność i co widzi, społeczeństwo jest
poniżej kryminalisty i mogą przerwać blokadę
i..................spotykasz go w ciemnej ulicy..........nadal piszę
skrajnościami?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
359. Data: 2009-12-16 10:35:59
Temat: Re: klaps wychowawczy
Sender wrote:
> glob pisze:
>
> > Patrz, taka historyjka= Duch wje�dza do krymina�u, z artyku�u=
> > zn�canie nad rodzin�=.......brzydki artyku�........co si� dzieje?
> >
> > Jeden grypser do Ducha------- poka� bia�ko ziomu�?
> > Duch------, co?
> > Grypser------za co siedzisz?
> > Duch '' pokazuje papiery ''
> > Co siďż˝ dzieje dalej?
> > Duch nakry� si� kopytami, wsta�, co si� sta�o?= Duch znowu nakry�
siďż˝
> > kopytami, co si� sta�o........ Duch znowu nakry� si� kopytami.
> > A dlaczego, bo kryminali�ci rozmawiaj� z psychologami i ci pr�buj� im
> > wstawi� blokad�, aby nad dzieckiem , �on� ,nie powiela� tego co mu
> > zrobili rodzice, przez co pobiďż˝ na imprezie kolegďż˝ ze skutkiem
> > �miertelnym i powieli� jedynie to co mu pokazano. On wie �e przez ojca
> > siedzi i musi z nim zerwa�, nie powiela� go, bo znowu b�dzie siedzia�
> > i teraz taki Duch jest obrazem jego ojca przez kt�rego siedzi.
> > Teraz grybsior wychodzi na wolno�� i co widzi, spo�ecze�stwo jest
> > poni�ej kryminalisty i mog� przerwa� blokad�
> > i..................spotykasz go w ciemnej ulicy..........nadal piszďż˝
> > skrajno�ciami?
>
> Moim zdaniem tak. To sďż˝ rzeczy marginalne, a margines nie powinien
> stanowi� o og�le, ale o jego przeciwie�stwie.
> W praktyce nie ma metod idealnych, sďż˝ tylko optymalne.
> Ka�da ma wady i zalety i po prostu trzeba stara� si� wykorzystywa� jak
> najwi�cej zalet przy udziale jak najmniejszych wad.
> Je�li negatywna metoda mo�e przynie�� pozytywne skutki w jakim�
> rozs�dnym zakresie ewentualnych strat (�eby zaraz kto� mi nie zarzuca�,
> ze u mnie cel u�wi�ca �rodki) to takiej metody nie dyskwalifikowa�bym
> automatycznie z zastosowania, tylko rozwa�y� jej op�acalno��.
> Czasem po prostu trudn� jest j� rozwa�y� i trzeba wybra� intuicyjnie.
> Moim zdaniem z�o jest zwi�zane z cz�owiekiem nierozerwalnie i g�upot�
> jest wypieranie siďż˝ go, zamiast zrozumienie i ujarzmienie.
> Pami�tam, �e kiedy� nawet czyta�em o eksperymencie, w kt�rym dzieci od
> niemowl�ctwa dorasta�y w warunkach kompletnie pozbawionych jakichkolwiek
> informacji o agresji i gdy mia�y ju� po kilka lat samoczynnie zacz�y
> si� bawi� kr�wkami i konikami w wojn�.
> MS
To jest opis naszego życia, my w tym żyjemy, to wszystko na nas
wpływa= ten kto był bity, będzie szybciej bił innych. A widziałem jak
takich za znęcanie się nad rodziną w kryminale traktują= z wokandy nie
wyjdziesz, siedzisz od dechy do dechy, a na dodatek jest to brzydki
artykuł. Duch za takie bredzenia, ze szpitalki by nie wychodził.
Wiesz, ja znowuż znam eksperyment nad dziećmi gdzie one bawiły się z
myszami, bo nikt im nie pokazał że należy wskakiwać na stołek i
histeryzować. Agresja jak fobia, jest jak Dżuma.
I zobacz nawet na tym forum agresja jest pochwalana przez katoli i co
tacy robią w społeczeństwie, jak wszystkich atakują i chcą aby takie
agresywne były dzieci, czyli kryminał, bo jesteśmy cywilizowani.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
360. Data: 2009-12-16 11:34:32
Temat: Re: klaps wychowawczyzeusx pisze:
> Przy czym, nie wyciągam z tego jednoznacznych wniosków. Zbyt wiele
> innych zmiennych brało udział w rozwoju osobowości bym na podstawie
> takiego prostego porównania to robił.
To po co w ogole o tym piszesz?
I.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |