klaps wychowawczy

291. Data: 2009-12-15 15:15:58

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Napisałam "może się zdarzać".

Hm, "może" niesie ze sobą przynajmniej dwa znaczenia: przyzwolenie oraz
prawdopodobieństwo. O które "może" Ci chodzi? Ja przyzwolenia nie daję w
żadnej sytuacji, jednak prawdopodobieństwo zachodzi...

> No i o to mi chodzi. Czy są sytuacje, kiedy częściej ponoszą nerwy?

...większe np. w czasie mojego PMS. I dlatego tym bardziej nie uważam
klapsa za żadną metodę. Po prostu w okresie mojej wzmożonej
drażliwości wiem, że muszę się bardziej pilnować. A raczej musiałam,
kiedy córka była młodsza, teraz jest w takim wieku, że jakoś nie
dochodzi do większych awantur.

> Ja też nigdy nie uznałam klapsa za metodę wychowawczą. Częste lanie -
> już jest metodą.

Nawet wypracowaną i bardzo konsekwentną metodą.

Ewa

292. Data: 2009-12-15 15:28:48

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
+z+pss&qt_s=Przeszukuj+grupy

> może by tak zrobić jakiś desant?

Trzeba by wpierw podzielić się grupy, wyłonić liderów ....

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

293. Data: 2009-12-15 16:17:47

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> To jest rozwiazanie taktyczne. Przyklad kary i nagrody poproszę.

spojrz na ruchy moich ust bo trzeci raz nie powtorze, nie stosuje czarne
i biale, kara i nagroda, w powyzszym przypadku dziecko ukaralo sie samo,
w jakim celu mam je karac dodatkowo?

--
bla

294. Data: 2009-12-15 16:20:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> spojrz na ruchy moich ust bo trzeci raz nie powtorze, nie stosuje czarne
> i biale, kara i nagroda, w powyzszym przypadku dziecko ukaralo sie samo,
> w jakim celu mam je karac dodatkowo?

a jak kurczowo chcesz sie trzymac schematu to nagroda sa wizyty u dziadkow

--
bla

295. Data: 2009-12-15 16:29:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Dec 2009 17:17:47 +0100, gazebo napisał(a):

> spojrz na ruchy moich ust bo trzeci raz nie powtorze, nie stosuje czarne
> i biale, kara i nagroda, w powyzszym przypadku dziecko ukaralo sie samo,
> w jakim celu mam je karac dodatkowo?

Przeliteruję: w i n n y m p r z y p a d k u.
--

Ikselka.

296. Data: 2009-12-15 16:39:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Przeliteruję: w i n n y m p r z y p a d k u.

a ty z policji czy pamietnik piszesz? nie dociera co do ciebie pisze?
nie jestem schematyczny, w zaleznosci od sytuacji, potrzeb czy
zachcianki dziecka wszytsko moze byc i kara i nagroda

--
bla

297. Data: 2009-12-15 16:42:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> a ty z policji czy pamietnik piszesz? nie dociera co do ciebie pisze?
> nie jestem schematyczny, w zaleznosci od sytuacji, potrzeb czy
> zachcianki dziecka wszytsko moze byc i kara i nagroda

i tak, jestem taktyczny, dlatego nie musze lac w dupe dziecka bo sie sam
zapedzilem w kozi rog systemem kar i nagrod
--
bla

298. Data: 2009-12-15 16:44:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> i tak, jestem taktyczny, dlatego nie musze lac w dupe dziecka bo sie sam
> zapedzilem w kozi rog systemem kar i nagrod

PS bo dla mnie bycie rozumnym rodzicem polega na tym aby dziecko chcialo
a nie musialo

--
bla

299. Data: 2009-12-15 16:50:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> PS bo dla mnie bycie rozumnym rodzicem polega na tym aby dziecko chcialo
> a nie musialo

i odpowiedz mi na jedno pytanie, dlaczego karanie uznaje sie za gorszy
sposob niz nagradzanie?

--
bla

300. Data: 2009-12-15 17:07:49

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> LOL. Masz więcej względów dla nieletniej matki z dorosłym dzieckiem czy
> dla starej pierwiastki z kilkulatkiem?
>
> (bo nie wiem, do jakiej grupy dołączyć:>)

cholera, adoptuj mnie i bedziesz miala z banki wszytskie rozterki

--
bla

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman