klaps wychowawczy

791. Data: 2009-12-18 15:07:48

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> gdybys napisala wprost jak bylo a nie pozniej kombinowala i dorabiala
> sytuacje - ja ci po prostu nie wierze

Ja też nie. Nic a nic.

Ewa

792. Data: 2009-12-18 18:12:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> [...]
> Płacimy ludziom, którzy rozdysponowują, zarządzają i pilnują grubych
> milionów tego kraju, a dostają ochłapy.
> To dzięki takim jak ja mogą choć trochę poczuć swoją wartość i zostać
> docenieni nie tylko fałszywym uśmiechem swoich pryncypałów.
> Ciekawe czy to samo powiedziałbyś, podczas gdy np. dzielimy się z nimi
> opłatkiem, wręczamy im hojne prezenty i ich rodzinom, dzieciom, które
> pochodzą z pieniędzy, na które uczciwie i ciężko dla nas zapracowali.
> Ich praca w niczym nie jest gorsza od Twojej, z tym że oficjalnie
> dostają okruszki z koryta wybrańców naszego ludu.

Za to całkiem oficjalnie i w błyskach fleszy można zobaczyć te biedne
zapracowane mróweczki wyprowadzane w kajdankach przez CBA.

--

Paulinka

793. Data: 2009-12-18 19:24:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Żadnej nie widziałem, choć pewnie byś się ucieszyła, a pierwsze
> programowanie ZPORR jest już dawno zakończone. Natomiast tamte mrówki są
> dziś wziętymi specjalistami i nie muszą już żebrać na budżetówce.

Pewnie nadal skutecznie kradną obecnie w sektorze prywatnym.

--

Paulinka

794. Data: 2009-12-18 19:27:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:24:49 +0100, Paulinka napisał(a):

> Pewnie nadal skutecznie kradną obecnie w sektorze prywatnym.

Złodzieje? Jak możesz!!!!!

;-PPP
--

Ikselka.

795. Data: 2009-12-18 20:33:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> uuuuu...
> Widzę znamienny wpływ Twojej nowej koleżanki.
> No cóż, szkoda, bo w gruncie rzeczy byłaś fajna :-\

Możesz się milion razy skwasić, obrazić i sfochować, moje poglądy na
temat moralności są stałe i niezmienne.

--

Paulinka

796. Data: 2009-12-18 21:05:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> kazdy pociesza sie jak umie :)) ty przypominasz mi Fioletowego Kota tylko
> w starszym wydaniu

To było jakiś czas temu.... miał prawo się zestarzeć.

Qra

797. Data: 2009-12-19 08:26:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Ja naturalnie pokusze sie o stwierdzenie, ze znacznie lepiej. :-)

nie wiem czy jesteś w stanie to jakkolwiek porównać :)

798. Data: 2009-12-19 08:27:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Jako przedstawicielka plci przeciwnej, doskonale wiem, o co Twojej zonie
> moze chodzic. ;-)

też masz fisia na punkcie sprzątania? :)

> To nie deklaruj, tylko od razu paste wyciagaj i szoruj.
> I.

a czemu "od razu"?
impreza jest po to, żeby nie trzeba się było spinać "od razu".
czasami trzeba, ale to inna sprawa :)
po prostu ZAWSZE i niezależnie od okoliczności ma być kierat?
bez sensu.

799. Data: 2009-12-19 08:34:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Przepaść między mężczyzną a kobietą?

tak właśnie.

800. Data: 2009-12-19 08:36:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Też tak sądzę, bo zwykle na deklaracjach się kończy. Albo na realizację
> trzeba by dłuuugo czekać.

czy godzina to dłuuugo?
czemu trzeba natychmiast po przebudzeniu lecieć do kuchni i zajmować się
ogarnianianiem resztek? a nie poleżeć jeszcze chwilę w błogostanie?

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman