klaps wychowawczy

781. Data: 2009-12-18 07:26:59

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> przepraszam, ale nic w poscie xl nie znalazlem o lapaniu za piers

poza tym ciekawe, bo mojej corce narzucalo sie paru chlopcow ale jakos
nigdy nie doszlo do sytuacji, w ktorej musialaby kogos bic, natomiast
jest w klasie dziewczynka, tega i silna jak cholera, i jak sie jej cos
nie spodoba to wali z byka tak, ze chlopcy sypia sie jak ulegalki,
ojciec policjant, surowe wychowanie itp. itd.

--
bla

782. Data: 2009-12-18 08:36:54

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> Najwyraźniej coś nie doczytałeś chyba.
> Ja rozumiem, że ikselka kojarz ci się z bezsensowną, prymitywną przemocą
> i narzucaniem się w usenecie, ale w tym przypadku jej córka chyba nie
> przywaliła koledze za to, że nie chciał wyskoczyć z drobnych na wino,
> ale właśnie za niestosowne konwenanse.

konwenanse a zlapanie za piers to nie to samo, tak samo jak walenie z
byka bo cos ci sie nie podoba

> Czytaj ze zrozumieniem, to nie będziesz musiał ani tyle niepotrzebnie
> pisać, ani tyle niepotrzebnie myśleć.
> I poproś córkę, niech pozdrowi ode mnie tego jej klasowego 'byczka', no
> takie wychowanie to ja rozumiem! ;-)

akurat corka potrafila ulozyc sobie realacje z byczkiem podczas gdy
wiekszosc rodzicow i dzieci ja skreslila

--
bla

783. Data: 2009-12-18 09:00:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> Wiesz, zależy kto jak bardzo jest wrażliwy i co komu się nie podoba.
> Ty lalusiu pewnie do matury chodziłeś w białych rajstopkach do szkoły,
> więc się nie odzywaj w tym temacie, bo nie jesteś ani wiarygodny, ani
> miarodajny.

przykro mi, ze dziecinstwo skrzywilo ci psyche ale to naprawde nie moja
wina :)

> Pewnie kanapki, które robisz córce smakują 'byczkowi' więc żyją w
> zgodzie i harmonii. To w naturze jest naturalne ;-)

pewnie pierdaczysz jak potluczony bo ci juz dawno pomysly skonczyly :))))

--
bla

784. Data: 2009-12-18 09:14:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> Projektujesz.
> I lepiej szykuj więcej kanapek, bo jak córki statystycznego trenRa
> zrobią czarny pas w karate, to będzie więcej 'byczków', z którymi trzeba
> będzie żyć w zgodzie ;-)

twoje nieudolne proby dorownania co niektorym tutejszym bywalcom wielce
mnie bawia :)

--
bla

785. Data: 2009-12-18 09:34:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> No wiesz, ciężko niektórym bywalcom dorównać rozmiarem głupoty i
> ignorancji, jednak na potrzeby komunikacji trzeba czasem symulować jakiś
> wspólny im poziom, choć faktycznie może to czasem wyglądać trochę
> karykaturalnie i budzić wesołość starych, zagorzałych cymbałów ;-)

kazdy pociesza sie jak umie :)) ty przypominasz mi Fioletowego Kota
tylko w starszym wydaniu

--
bla

786. Data: 2009-12-18 11:35:10

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Nikt nie dysponuje lokalem jako wkladem?

Ja dysponuje calym osiedlem.
I.

787. Data: 2009-12-18 11:40:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tylko z tego powodu, że nie lubi gotować?

"Nie moge" = "nie lubi" dla Ciebie? Teraz zaczynam rozumiec, _jak_
czytasz posty.
I.

788. Data: 2009-12-18 12:20:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:09:13 +0100, gazebo napisał(a):

> ty swoje usprawiedliwianie pokrywasz chamstwem corki, ciezko ci na to
> spojrzec obiektywnie boc przeciez dotyczy to twojego idealnego wychowania
>
> --
> bla

To w Twoim oglądzie MOJA CÓRKA była chamska, a nie ten obleśny osiłek?
No comments zatem. I podstawiaj swoje córki do macania komu ugodno.
I PLONK.
--

Ikselka.

789. Data: 2009-12-18 12:31:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> To w Twoim oglądzie MOJA CÓRKA była chamska, a nie ten obleśny osiłek?
> No comments zatem. I podstawiaj swoje córki do macania komu ugodno.
> I PLONK.

no to sie narobilo

--
bla

790. Data: 2009-12-18 12:33:59

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> no to sie narobilo

gdybys napisala wprost jak bylo a nie pozniej kombinowala i dorabiala
sytuacje - ja ci po prostu nie wierze

--
bla

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman