klaps wychowawczy

491. Data: 2009-12-16 21:49:12

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 09:28:12 +0100, Duch napisał(a):

> Ciezko rozmawiac z kims kto twierdzi ze dzieci sie bija
> tylko w rodzinie patologicznej.
> Taki ktos to przedtelewizorny teoretyk.

Bardzo dobre okreslenie.
--

Ikselka.

492. Data: 2009-12-16 21:51:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 09:29:09 +0100, Duch napisał(a):

> Ten kto nie zajmowal sie dziecmi ten mowi ze
> wszystko trzeba bylo przemyslec.

Najbardziej mi się podoba, kiedy "myślenie" propagują ludzie mający owo
dziecko w tzw "wpadki"...
--

Ikselka.

493. Data: 2009-12-16 21:56:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ewka maltretuje psychicznie swoje dziecko, wciskając je
> bezceremonialnie w twarde ramy swoich wyobrażeń nt
> tego, jak powinno się zachowywać i jak reagować w róznych
> sytuacjach.
> Oczywiście robi "dla jej dobra".
>
> Kiedyś zwracałem jej już na to uwagę, to wpadła w furię. :)
> Głupia kretynka. ;)

A żeby ci unaocznić, jak beznadziejnie i głupio oceniasz ludzi, to sobie
przypomnij choćby ten wątek, cwaniaczku:

http://www.tinyurl.pl/?ptiSMjOl

Sam jesteś furiatem.

Ewa

494. Data: 2009-12-16 21:58:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:16:09 +0100, Marchewka napisał(a):

> XL juz wychowala (fantastycznie) swoje corki. Wiec wiedza o nagrodach i
> karach moze, jak mniemam, przydac jej sie przy wnukach.

Bardzo proszę, żebyś zadawała pracę domową swojej mamie - nią się zajmij, o
jej wiedzę zadbaj, a mnie pozostaw w błogosławionej nieświadomości.
--

Ikselka.

495. Data: 2009-12-16 21:58:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A żeby ci unaocznić, jak beznadziejnie i głupio oceniasz ludzi, to sobie
> przypomnij choćby ten wątek, cwaniaczku:

http://www.tinyurl.pl?pjvKyWNz

Poprzedni link chyba się schrzanił.

Ewa

496. Data: 2009-12-16 22:00:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Ta nasza Ewcia wpadła furię?

Jaka nasza?

> Ewa alias medea?
> Szok! To ona potrafi się w ogóle denerwować?!?
> Ma ktoś może jakiegoś linka do takiej jej 'zdenerwowanej' wypowiedzi?

Problem polega na tym, że to CB zbyt się denerwował rozmowami m.in. ze
mną, a nie odwrotnie. W końcu to on mnie splonkował, a nie ja jego.

Ewa

497. Data: 2009-12-16 22:10:13

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:23:29 +0100, gazebo napisał(a):

> chociazby te, ktore mowia, ze dzieci maja swoje prawa :)

Na pewno te, które propagują "prawa" pozwalające dziecku mieć rodzica za
nic i robić, co mu się żywnie podoba.
--

Ikselka.

498. Data: 2009-12-16 22:12:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:43:20 +0100, gazebo napisał(a):

> mnie bardziej ciekawi na ile prawda z ta agresywnoscia Ducha i jego
> problemami z tym zwiazanymi

A ja bym miala pytanie do wszystkich tutejszych rodziców - ilu z nich ma
dzieci w wyniku planu, a ilu w wyniku zwykłej wpadki... A wtedy dopiero
pogadamy o mysleniu w wychowaniu.
--

Ikselka.

499. Data: 2009-12-16 22:13:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Na pewno te, które propagują "prawa" pozwalające dziecku mieć rodzica za
> nic i robić, co mu się żywnie podoba.

No to Twoje dzieci też musiały mieć Cię za nic, skoro musiałaś się
uciekać do kar cielesnych, żeby odpowiednio skorygować ich zachowanie.

--

Paulinka

500. Data: 2009-12-16 22:13:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:55:49 +0100, Duch napisał(a):

> "gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> hehe, braklo argumentow to i "agresywnosc Ducha" sie pojawila,
> mozesz rozwinac?,
> ciekawe co dalej uslysze

Spoko, ja też jestem agresywna - witaj w klubie ;-)
--

Ikselka. //matka dzieci po obdukcjach

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman