klaps wychowawczy

591. Data: 2009-12-17 10:08:44

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:19:40 +0100, Marchewka napisał(a):

> Naprawde uwazasz, ze powinnas byc dumna z corki?
> I.

Jak najbardziej. Poradzila sobie z chamem tak, jak na to zasłużył. Plus jej
sprawnosć fizyczna - wspaniała do dziś.
--

Ikselka.

592. Data: 2009-12-17 10:10:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:22:19 +0100, gazebo napisał(a):

> niedaleko pada jablko od jabloni :)

Owszem: moja krew. Chamstwo trzeba tępić ręcznie.
--

Ikselka.

593. Data: 2009-12-17 10:10:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:26:51 +0100, Marchewka napisał(a):

> A Ty smieszna, niestety. Skoro zakladasz, ze male dzieci nie rozumieja,
> co sie do nich mowi. Klaps zamiast slowa. Zalosne.
> I.

Rozumieją, CO, ale niekonieznie O CZYM.

--

Ikselka.

594. Data: 2009-12-17 10:12:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:29:11 +0100, Marchewka napisał(a):

> Ty jak juz cos walniesz, to niewazne, czy czyta sie to od pocz., czy od
> konca - i tak wychodzi na to samo.

Nie wiem, co komu wychodzi - ale to chyba duże upośledzenie czytającego,
kiedy jest, jak piszesz.
--

Ikselka.

595. Data: 2009-12-17 10:13:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:33:18 +0100, Marchewka napisał(a):

> Przebijam - lykalam kf na rok przed zajsciem. I nie palilam nigdy.
> Ciekawe, czy babcia XL mnie zakwalifikuje. ;-)
> I.

Babcia babcię?
--

Ikselka.

596. Data: 2009-12-17 10:14:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:36:23 +0100, Marchewka napisał(a):

> Kolejny lokalny zaburzony?
> I.

Ma głupie dzieci tylko - nie wierzy, że dziecko może obserwować i myśleć.
--

Ikselka.

597. Data: 2009-12-17 10:14:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:37:18 +0100, Marchewka napisał(a):

> Nowa - tak, ale czy sie nie znam - polemizowalabym. ;-)
> I.

Znam - nie znam, znam - nie znam... Losowanie zrób.
--

Ikselka.

598. Data: 2009-12-17 10:15:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No tak... z takimi argumentami trudno się spierać.
>
> Qra, z małą kawalerką bez widoku na trawnik

a ja strasznie lubię jak do nas dzieciaki przychodzą.
i zawsze nakłaniam moje córcie żeby spraszały ten babiniec.
jestem zwolennikiem tzw domu otwartego, ale moja żona mniej :)
ona w ogóle jest mniej imprezowa, taka karma.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

599. Data: 2009-12-17 10:15:43

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:39:34 +0100, Marchewka napisał(a):

> Tak samo, jak dawanie z liscie w twarz przez Twoja corke, jest czyms,
> czym powinna sie chwalic.
> I.

Chamowi? - zawsze.
--

Ikselka.

600. Data: 2009-12-17 10:17:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:42:23 +0100, Marchewka napisał(a):

> Piekny przyklad racjonalizacji.
> (ciach bzdety)

Przyklad z klapsem w kolejce mial służyć racjonalizacji?
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman