"klient nasz pan"

91. Data: 2016-02-16 02:02:00

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
news:aedd715e-e896-45af-bb18-7b5f830351da@googlegrou
ps.com...

> Raczej produkowali na tej samej linii, co mączne coś.

Ani jedno ani drugie. Po prostu chwyt marketingowy i już.
Skład się nie zmienił - był *naturalnie* bez glutenu i jest dalej bez
glutenu.

92. Data: 2016-02-16 02:05:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Ciekawe, czemu nie podają zawartości soli w... cukrze

Zero.

> - co to od niej pszczoły padają, a zwala się to na komóry :-/

Jasne.

93. Data: 2016-02-16 07:05:01

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 02:05 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Zero.

> Jasne.

W Pszemolu jest już chyba więcej "typowego amerykanina", którego tu tak
próbował obśmiać.

http://forum.pasiekaambrozja.pl/viewtopic.php?t=1429
5&p=263390

--
Trefniś

94. Data: 2016-02-16 11:34:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Możemy też zacząć okładać się tłuczkiem do mięsa i wałkiem do ciasta
> (wirtualnie). Podano nam tu dzisiaj Wzorzec Dyskutanta Idealnego,
> a ten ex cathedra obwieścił, że w przypadku gdy jest się pewnym swego,
> ten spoób reakcji jest jedynym znanym (w pewnych kręgach przynajmniej).

No cóż, wzorzec z Sevres mamy tu już na wszystko. Cieszę się, że nie
sięgam, bo już momentami się obawiałam, że zaczynam się niebezpiecznie
zbliżać. Ale to tylko reakcja alergiczna, granicząca ze wstrząsem
anafilaktycznym.

> To sprawa praktyki. Czekoladę z orzechami robi się na tych samych
> maszynach co bezorzechową, korzysta się z tych samych dróg ransportu,
> sąsiednich magazynów itp. Taka "śladowa zawartośc orzecha" oznaczać
> może kilka drobnych wiórków, a te mogą zrobić kuku nawet pojedynczo.
> Stąd dużo takich ostrzeżeń. Ale nie widziałem nigdy napisu "pierogi
> mogą zawierać śladowe ilości kociej sierści"

Być może dlatego, że sierść kocia spożyta nie jest tak groźna jak
wdechnięta. Zwłaszcza z kupą roztoczy.

> Albo "wypiek może zawierać
> śladowe ilości pszenicy". Nikt nie zagwarantuje, że na polu żyta nie
> wzrósł ani jeden kłos pszeniczny. A rozsądny wie, że taki trafi się
> tam z pewnością. Z tym że ta domieszka w mące zaskodzić nie może.

Kiedyś tu już mieliśmy dysputę o obostrzeniach dotyczących tzw. żywności
bezglutenowej (atestowanej), które rozpoczynają się już od uprawy.

Ewa

95. Data: 2016-02-16 11:35:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2016 o 00:32, XL pisze:

> Śladowość oznacza śladowość - czyli nawet pojedyncze molekuły substancji lub ich
brak w danej porcji i istnienie tam tzw śladu. Może wreszcie niektórzy przy tej
okazji WRESZCIE zrozumieją per analogiam, że to jest po prostu... homeopatia.

LOL

Ewa

96. Data: 2016-02-16 11:48:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 22:52, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No oczywiście że tak jest jak mówisz, Ewa...
>
> Aczkolwiek dużo mieszczuchów nie wie skąd się bierze mleko/jajka
> a świniaka żywego mało kto widział osobiście, nie na obrazku...

Wiesz jak to z tym jest, u nas jeszcze w czasach komuny krążył dowcip o
dzieciach, które uważają, że mleko bierze się z butelki.

> Gdyby dla przeciętnego mieszkańca było *oczywiste* że śmietana
> z mleka powstaje to nikt nie wytaczałby spraw sądowych a więc
> coś tu na rzeczy jednak jest...

Niby tak, ale to chyba z USA przywędrował zwyczaj informowania w McD, że
kawa jest gorąca. A to wie raczej każdy Amerykanin, nawet bez
konieczności uczęszczania do szkół?

Ewa

97. Data: 2016-02-16 12:08:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Być może dlatego, że sierść kocia spożyta nie jest tak groźna jak
> wdechnięta. Zwłaszcza z kupą roztoczy.

Mam znajomą uczuloną na koty. Każdy kontakt z kotem powoduje silną
reakcję organizmu. Przetestowane wielokrotnie w Warszawie i na
Suwalszczyźnie. Ale w Zakopanem to nie działa. Co ciekawe, również
kot pochodzący z centralnej Polski przetransportowany pod Tatry
staje się tam niegroźnym i niealegricznym mięciuszkiem, do którego
można się bezkarnie tulić. Doktor od alergologii wyjaśnie to w ten
sposób, że nie "kupa roztoczy", a jeden konkretny paskudnik, któremu
górski klimat nie służy.

> Kiedyś tu już mieliśmy dysputę o obostrzeniach dotyczących tzw.
> żywności bezglutenowej (atestowanej), które rozpoczynają się
> już od uprawy.

Tak, pamiętam, ja nawet zadałem sobie wtedy trochę trudu, by liczyć
jakieś pi-pi-emy i odnieść je do norm i deklaracji.

--
Jarek

98. Data: 2016-02-16 12:09:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> LOL

Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej Prosiaczka tam nie było.

--
Jarek (tzw)

99. Data: 2016-02-16 14:06:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niby tak, ale to chyba z USA przywędrował zwyczaj informowania w McD,
> że kawa jest gorąca. A to wie raczej każdy Amerykanin, nawet bez

A macie już nalepki na schodach "Watch Your Step!"?
http://www.stuttgartharvestchurch.org/wp-content/upl
oads/2014/07/watchyourstep.jpg
Brakuje nalepek "Nie oddychaj" a za parę kroków: "Oddychaj"... :-))

100. Data: 2016-02-16 14:38:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 14:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
oads/2014/07/watchyourstep.jpg

> Brakuje nalepek "Nie oddychaj" a za parę kroków: "Oddychaj"... :-))

Jak blondynka u fryzjera?

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.