"klient nasz pan"

171. Data: 2016-02-24 22:26:32

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lutego 2016 14:37:36 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> Zaiste głęboką myślą jest wywód o *fałszowaniu*. Ileż to cennego
> surowca można zaoszczędzić, gdy zawartość cukru w cukrze zmniejszy
> dajmy na to do 99,7%, resztę fałszując tańszą solą.

A kto tu chce oszczędzać surowce? Tu się "oszczędza" PIENIĄDZE! Surowców w sumie
można nawet nie widzieć, tylko nim(i) umiejętnie obracać :->

Dane z http://www.dlahandlu.pl:
1 kg cukru kosztuje śr. 2,32 zł.
1 kg soli kosztuje śr. 0,69 zł.
Czyli stąd wynika, że:
1 g cukru kosztuje śr. 0,00232 zł
1 g soli kosztuje śr. 0,00069 zł

0,3% z kilograma cukru to 3 g, zatem 3 g cukru kosztują śr. 0,00696 zł, a 3 g soli
kosztują śr. 0,00207 zł.
RÓŻNICA W CENIE między 3 g cukru a 3 g soli to 0,00489 zł, czyli prawie PÓŁ GROSZA!.

Zastępując w każdej 1000-gramowej torebce cukru 3 gramy cukru 3 gramami soli
"oszczędzamy" 0,00489 zł, czyli prawie PÓŁ GROSZA. Takie małe nic, kto by się tam
skusił 3-]

Tylko że już na 100 kg fałszowanego solą cukru zysk wynosi 0,489 zł.
Na każdej tonie - już lepiej, bo 4,89 zł.
Ale już na 1,6 mln ton...
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11996220,Polacy_
lubia_cukier__Zjadamy_go_1_6_mln_ton_rocznie.html
...zysk wzrasta do 7,824 mln zł.

Prawie OSIEM MLN złotych ROCZNIE "wyczarowanych" właściwie z niczego - i to w
wieloletnim okresie, i to tylko w jednym kraju - tylko dzięki "nic nie znaczącej,
małej" operacji zamiany 0,3% surowców na tańsze :->

Obliczenie oparłam na cenach uśrednionych, wziętych z ww.portalu handlowego. Zapewne
ceny za kulisami transakcji handlowych są znacznie bardziej ciekawe :->

Parafrazując reklamę tv - kto oszczędza, ten MA. Ale może i te 8 milionów złotych
CO-rocznie, przez wiele lat, za "słońszy" cukier, to naprawdę skórka niewarta
wyprawki. Nie wiem.
:->

172. Data: 2016-02-24 22:28:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lutego 2016 21:25:58 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
ps.com...
> [...]
badania i udowadnianie komuś czegoś :->
-niemieckiego-koncernu-biala-smierc-polskich

> "Pan Stanisław usiłuje doprosić się w różnych instytucjach o przebadnie
> cukru"
> czyli ta sól jest wyssana z palca

To moze Ty sam idź i poproś w "różnych instytucjach" o przebadanie czegokolwiek :->

173. Data: 2016-02-24 23:00:38

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

ps.com...

badania i udowadnianie komuś czegoś :->
-niemieckiego-koncernu-biala-smierc-polskich

> To moze Ty sam idź i poproś w "różnych instytucjach" o przebadanie czegokolwiek :->

a to ja chcę coś udowadniać a potem podaję "dowód" dokładnie
zaprzeczający tezie?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

174. Data: 2016-02-24 23:03:18

Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2016 13:28:58 -0800 (PST), XL napisał(a):

> To moze Ty sam idź i poproś w "różnych instytucjach" o przebadanie czegokolwiek :->

Ależ nikogo nie trzeba prosić. Wystarczy zlecić! Mnóstwo instytucji się tym
zajmuje: rządowy GIJHARS, prywatne SGS, DNV GL - to tak na szybko z głowy.
Problem jest taki, że nie robią tego za darmo i nie gwarantują wyników
badań :)

Przemek

175. Data: 2016-02-24 23:16:33

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lutego 2016 23:03:22 UTC+1 użytkownik P.B. napisał:

> [...]
> zajmuje: rządowy GIJHARS, prywatne SGS, DNV GL - to tak na szybko z głowy.
> Problem jest taki, że nie robią tego za darmo i nie gwarantują wyników

Toteż przecie Ci mówię - idź i ZLEĆ.
A jesli nie, to do wyboru masz tylko ssanie własnego palca - tak Ci odpowiedzą tacy
jak Ty :->

176. Data: 2016-02-24 23:18:25

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lutego 2016 23:03:38 UTC+1 użytkownik masti napisał:

badania i udowadnianie komuś czegoś :->
-niemieckiego-koncernu-biala-smierc-polskich

> a to ja chcę coś udowadniać a potem podaję "dowód" dokładnie
> zaprzeczający tezie?

Odkąd to dowodem nieprawdy podejrzeń jest brak możliwości zbadania produktu na własną
rękę?

177. Data: 2016-02-25 00:01:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Nawet w "nieznanym" lokalu podłoga nie jest z nieznanego
> (mi dotąd) materiału, ZWŁASZCZA w lokalu. Więc nie demonizuj.

Nie każdy wchodzący do lokalu zna się na wszystkim i również na podłogach.
Ty jesteś pod tym względem wyjątkowa - ostrzeżenie nie jest dla Ciebie.

178. Data: 2016-02-25 00:02:26

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

na badania i udowadnianie komuś czegoś :->
-niemieckiego-koncernu-biala-smierc-polskich

> Odkąd to dowodem nieprawdy podejrzeń jest brak możliwości zbadania produktu na
własną rękę?

odkąd dowodem na prawdziwość podejrzeń jest brak dowodów?
A może to dowód, że zostały zniszczone? (C) Ziobro

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

179. Data: 2016-02-25 00:10:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Potrafi.
> Gdyby NIE potrafił, nie istniałyby alergie.

Nie pisałem tam o alergiach tylko o lekach homeopatycznych.
Jedno z drugim nie ma związku *żadnego*.

> Czyli także alergia :->

?? Że co?? Właśnie piszę że NIE alergia.

Do wywołania alergii nie wystarczy woda ani cukier, a tylko to jest w
"lekach" homeo.

180. Data: 2016-02-25 00:11:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> To dokładnie to, co prezentujesz: sam nigdy nie spróbowałeś homeopatii,
> ale całkowicie jej zaprzeczasz. Taka analogia negatyw-owa :->
>
> :-]

Czyli nie wiesz co to placebo... ok, przyjąłem do wiadomości.

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.